مقاله تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی :
تعداد صفحات :۲۶
هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر الگودهی خودکنترلی (ارائه الگو به یادگیرنده در زمانهایی که خودش درخواست کند)، بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی متوالی بود. در این آزمایش ۲۴ آزمودنی راستدست (۱۲ پسر و ۱۲ دختر ۱۹ تا ۲۰ ساله) داوطلبانه انتخاب و از لحاظ نوع الگودهی به دو گروه خودکنترلی و جفتشده تقسیم شدند. تکلیف حرکت در مسیر از قبل مشخصشده با فشردن کلیدهای ۱، ۴، ۵ و ۸ دستگاه زمانبندی متوالی با حفظ زمانبندی مطلق معین بود. افراد گروه خودکنترلی هر زمان که درخواست ارائه الگو میکردند، الگودهی میشدند، درحالیکه گروه دیگر با گروه خودکنترلی جفتشده بود. آزمایش شامل مراحل اکتساب، یادداری و انتقال بود. برای سنجش دقت عملکرد از خطای زمانبندی مطلق استفاده شد. نتایج تحلیل واریانس عاملی مرحله اکتساب نشان داد هرچند کاهش معناداری در خطای زمانبندی مطلق دو گروه الگودهی خودکنترلی و جفتشده رخ داد (۰۵/۰ P>)، بین تغییرات ایجادشده در دو گروه طی این دوره، تفاوت معناداری وجود نداشت (۰۵/۰ P<). نتایج آزمون یادداری نیز اختلاف معناداری را بین دو گروه نشان نداد (۰۵/۰ P>). اما در آزمون انتقال گروه خودکنترلی بهصورت معناداری خطای کمتری داشت (۰۵/۰ P>). نتایج نشان داد تأثیرات سودمند تکنیک خودکنترلی را بهخوبی میتوان به حوزه الگودهی تعمیم داد. این روش موجب مطابقت بیشتر شرایط تمرین با نیازهای اطلاعاتی نوآموزان میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.