مقاله تأثیر عوامل محیطی بر تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکارهای نوپا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر عوامل محیطی بر تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکارهای نوپا دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر عوامل محیطی بر تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکارهای نوپا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر عوامل محیطی بر تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکارهای نوپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر عوامل محیطی بر تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکارهای نوپا :
تعداد صفحات :۲۸
وضعیت و کیفیت تصمیمگیری اخلاقی کارآفرینان، یکی از مقولهها و دلنگرانیهای مهم در حوزه عمومی کشورمان محسوب میشود و در محافل علمی و پژوهشی کشور نیز بهعنوان دغدغه پژوهشی ارزشمندی برای شناخت مطرح است. عوامل فردی، محیطی و ماهیت کسبوکار، بر التزام و پایبندی کارآفرینان به تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکار تأثیر دارند، اما این دغدغه به فعالیت پژوهشی بیشتر در محیط کسبوکار نیاز دارد. از اینرو، در این پژوهش تلاش شده است که عوامل محیطی مؤثر بر تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکارهای نوپا شناسایی شوند. بهاینمنظور، در قالب روش پیمایش و با ابزار پرسشنامه استاندارد، اطلاعات مربوط به تصمیمگیری مالکان و مدیران حدود ۱۵۰ کسبوکار نوپا در بخشهای حملونقل و تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، جمعآوری و با استفاده از تکنیکهای آماری شامل تحلیل واریانس فریدمن و مدل معادلات ساختاری تحلیل شد. یافتهها نشان میدهد محیط فرهنگی- اجتماعی بیشترین تأثیر و محیط مذهبی– انسانی کمترین تأثیر را بر فعالیت کسبوکارهای نوپا دارند. همچنین، براساس نتایج، تصمیمگیری اخلاقی مبتنیبر استدلال فایدهباوری در ترکیب با استدلال نسبیبودن اخلاق کسبوکار، بیشترین اولویت را در کسبوکارهای نوپا دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.