مقاله متغیرهای سازمانی مؤثر بر بهبود وضعیت تعاملی دانشکدههای کشاورزی ایران در چارچوب مفهوم سلامت سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاههای تهران، زنجان و اردبیل)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله متغیرهای سازمانی مؤثر بر بهبود وضعیت تعاملی دانشکدههای کشاورزی ایران در چارچوب مفهوم سلامت سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاههای تهران، زنجان و اردبیل) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله متغیرهای سازمانی مؤثر بر بهبود وضعیت تعاملی دانشکدههای کشاورزی ایران در چارچوب مفهوم سلامت سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاههای تهران، زنجان و اردبیل) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله متغیرهای سازمانی مؤثر بر بهبود وضعیت تعاملی دانشکدههای کشاورزی ایران در چارچوب مفهوم سلامت سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاههای تهران، زنجان و اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله متغیرهای سازمانی مؤثر بر بهبود وضعیت تعاملی دانشکدههای کشاورزی ایران در چارچوب مفهوم سلامت سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاههای تهران، زنجان و اردبیل) :
تعداد صفحات :۱۸
نتایج مطالعات مختلف نشان داد یکی از چالشهای پیش روی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران، تعامل اندک با محیط و توجه محدود به نیازهای جامعه است. این مطالعه با هدف شناسایی متغیرهای سازمانی مؤثر بر وضعیت تعاملی دانشکدههای کشاورزی ایران از منظر مفهوم سلامت سازمانی انجام گرفت. جامعه آماری شامل اعضای هیئتعلمی دانشکدههای کشاورزی دانشگاههای تهران، زنجان و اردبیل بود که ۹۷ نفر از آنان با استفاده از روش نمونهگیری طبقهای تصادفی با انتساب متناسب بهعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران تعیین شد. بهمنظور جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد. با نظرخواهی از متخصصان، روایی ابزار پژوهش تأیید شد. بهمنظور تأیید پایایی آن نیز از روش آلفای کرونباخ استفاده شد که ضریب آلفای بهدستآمده گویای مطلوببودن آن است ) ۸۳= α). بهمنظور تحلیل دادهها از نرمافزار SPSS استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد بین وضعیت تعاملی دانشکدههای کشاورزی و پنج متغیر ماهیت کار، وضعیت سرپرستی، وضعیت پاداش، وضعیت پرداخت و قوانین و مقررات، رابطه مثبت و معنیدار وجود دارد. رابطه بین سابقه تدریس و میزان فعالیتهای پژوهشی پاسخگویان با سطح نهادی معنیدار شد. همچنین، حدود ۶۴ درصد پاسخگویان وضعیت تعاملی دانشکدههای خود را پایین و تقریباً پایین ارزیابی کردند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.