مقاله خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی :
تعداد صفحات :۲۹
بخشبندی مشتریان، فرصتی برای توجه به نیازهایی است که در پرتو بازاریابی انبوه مجالی برای ابرازشان نبوده است. هدف اولیهی بخشبندی یافتن و حفظ مشتریانی است که قصد ارائهی خدمت به آنها را داریم. در این پژوهش خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی رقابتی و روشهای آماری سنتی با یکدیگر مقایسه شدهاند. برای خوشهبندی مشتریان، ۷ مشخصهی کلیدی ۶۰۰ مشتری از مشتریان یک بانک استخراج شده است. با استفاده از یک شبکهی عصبی رقابتی و همچنین روش آماری وارد خوشهبندی مشتریان انجام گرفته و نتایج حاصل با استفاده از روش تحلیل تمایزات و شاخصهای MAPE و RMSE با یکدیگر مقایسه شده است. مقایسهی خوشهبندیهای انجام شده، برتری قابل توجه شبکهی عصبی رقابتی بر روش آماری وارد را نشان میدهد. خوشهبندی با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی نقطهی قوت و نوآوری این مقاله است. به خصوص که رفع نرون مرده در شبکههای عصبی رقابتی مورد تأکید قرار گرفته است. این مهم با استفاده از ترم بایاس در شبکهی عصبی رقابتی، قابل دستیابی است که در این مقاله بر آن تأکید شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.