مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط :
تعداد صفحات :۲۷
این مقاله به بررسی تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط پرداخته است. طرح آن از نوع توصیفی است که به روش همبستگی انجام گرفته است. جامعه تحقیق را همه مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط ایران تشکیل میدهند. از میان آنها تعداد ۳۶۱ نفر به روش چندمرحلهای و از ۹ استان انتخاب شدند و اطلاعات مورد نیاز نیز از طریق ۲ پرسشنامه گردآوری شد. دادههای بهدستآمده با استفاده از تحلیل مسیر و مدل معادلات تجزیهوتحلیل شد و نتایج زیر به دست آمد: ذهنیت فلسفی بر پیشرفتطلبی، استقلالطلبی، خلاقیت، ریسکپذیری و مرکز کنترل آنها تأثیر معنیداری دارد. سابقه مدیریتی مدیران نیز که تعدیلکننده گرایشهای کارآفرینی آنهاست، تأثیر معنیداری دارد؛ در ضمن مدل ارائهشده برای بیان تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مدیران، مدل مناسبی است و با دادههای بهدست آمده برازش دارد، پس با تقویت ابعاد ذهنیت فلسفی مدیران میتوان گرایشهای کارآفرینی آنها را ارتقا داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.