مقاله درک مطلبِ کودکان ۱۲-۸ سال از متون ادبی کهن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله درک مطلبِ کودکان ۱۲-۸ سال از متون ادبی کهن دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله درک مطلبِ کودکان ۱۲-۸ سال از متون ادبی کهن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله درک مطلبِ کودکان ۱۲-۸ سال از متون ادبی کهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله درک مطلبِ کودکان ۱۲-۸ سال از متون ادبی کهن :
تعداد صفحات :۲۹
مهارتِ خواندن بهویژه در مورد متون ادبی، معضلی است که تا سطح دانشگاه نیز گریبانگیر دانشآموزان و دانشجویان است. برای رفع این مشکل باید مهارت خواندن طوری آموزش داده شود که فرد فعّالانه با متن برخورد کند، با اجزای کلام ارتباط برقرار کند، آنها را با دانستههای پیشین خود مرتبط کند، نکاتی از متن بیاموزد، و سرانجام بتواند آن را به خوبی درک کند. راهکارهای آموزشِ خواندنِ فعّالانه مانند تکرار و تمرین، نمایشِ خواندن، خواندن دستهجمعی، استفاده همزمان از مهارتهای چهارگانه در خواندن، بحث درباره شخصیّتهای متن همراه با درک مطلبِ متون ادبی برای کودکان هشت تا دوازده ساله (دبستان) در قالب سه مرحله پیش از خواندن، خواندن، پس از خواندن در این مقاله بررسی شده است. علاوه بر این، ویژگیهای یک متن ادبی (نسبتی که با زبان معیار دارد، دستور زبان، ادبی بودن، آرایههای ادبی) برای گروه سنّی مورد نظر ذکر میشود و با ذکر دلایلی به این پرسش پاسخ داده میشود که آیا برای این رده سنّی لازم است متون ادبی بازنویسی شوند یا نه، و اگر پاسخ مثبت است، این بازنویسی باید شامل چه ویژگیهایی باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.