مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاههای کوچک و متوسط تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاههای کوچک و متوسط تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاههای کوچک و متوسط تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاههای کوچک و متوسط تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل تأثیرگذار بر توسع? تجارت الکترونیکی (مطالع? موردی بنگاههای کوچک و متوسط تهران) :
تعداد صفحات :۲۴
این نوشتار در پی پاسخگویی به این مسئل اصلی است که مدل پذیرش تجارت الکترونیکی، در بنگاههای کوچک و متوسط چگونه بوده و عوامل مؤثر بر توسع تجارت الکترونیکی در این بنگاهها کدامند. برای پاسخگویی به این مسئله، پس از بررسی ادبیات موضوعی و تدوین مدل نظری پژوهش با استفاده از روش پژوهش اکتشافی، بهدنبال پاسخگویی به سؤالهای پژوهش بودیم که در ضمن بررسی سیصدوچهار بنگاه منتخب در شهر تهران با استفاده از ابزار پرسشنامه، مدلی ارائه شده است که دارای چهار دسته عوامل محیط کلان، عوامل محیط صنعت، عوامل محیط داخلی و مشخصات فناوری است. مراحل رشد تجارت الکترونیکی نیز در دو سطح پذیرش اولیه و نهادینهکردن نگریسته شده است. در پایان ضمن بررسی روابط بین این عوامل و شاخصهای هر دسته از عوامل، مدل نهایی پژوهش ارائه شده است که در آن، عوامل محیط بیرونی به دو دسته عوامل محیط کلان و عوامل محیط صنعت تقسیم میشوند و هر کدام بهصورت منفک بر مراحل پذیرش و توسع تجارت الکترونیکی در بنگاههای کوچک و متوسط تأثیرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.