مقاله پرورش توانایی طراحیِ طراحان مبتدی معماری* طراحی، کاربست و آزمون یک محیط یادگیری سازندهگرا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پرورش توانایی طراحیِ طراحان مبتدی معماری* طراحی، کاربست و آزمون یک محیط یادگیری سازندهگرا دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پرورش توانایی طراحیِ طراحان مبتدی معماری* طراحی، کاربست و آزمون یک محیط یادگیری سازندهگرا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پرورش توانایی طراحیِ طراحان مبتدی معماری* طراحی، کاربست و آزمون یک محیط یادگیری سازندهگرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پرورش توانایی طراحیِ طراحان مبتدی معماری* طراحی، کاربست و آزمون یک محیط یادگیری سازندهگرا :
تعداد صفحات :۲۷
چکیده هدف تحقیق حاضر، طراحی، کاربست و آزمون راهکاری تربیتی برای پرورش توانایی طراحی دانشجویان مبتدی معماری است. این راهکار تربیتی، یک محیط یادگیری است که محصول یک طراحی آموزشی سازندهگرا، و متضمن دلالتهای تربیتی یک مدل توصیفی رشد توانایی طراحی است. کانون توجه این محیط، اشتغال دانشجویان به تکالیف اصیل و واقعی مسئلهگشایی طراحی معماری است که توسط رویارویی ساختاریافته و روایتگرانه با پیشینههای ذیربط معماری پشتیبانی میشوند. همچنین، بهرهگیری از منابع اطلاعات و ابزارهایی به مسئلهگشایی طراحی دانشجویان مبتدی کمک میکنند. مربیان نیز از طریق فعالیتهای آموزشی سرمشق شدن، راهنمایی/ راهبری و حمایت/ مراقبت فعالیتهای مسئلهگشایی دانشجویان را پشتیبانی میکنند. آزمون کاربست این محیط با استفاده از یک طرح تحقیق شبهآزمایشی پیشآزمون- پس آزمون با گروه گواه انجام شد. دادههای تحقیق با استفاده از روش سنجش عملکردی و از طریق تعیین رتبههای فراوردههای طراحی دانشجویان توسط هیئت داوران مجرب گردآوری شدند. یافتههای تحقیق نشان میدهند که محیط یادگیری سازندهگرای طراحی معماری رشد توانایی طراحی دانشجویان مبتدی را تسهیل میکند و خلاقیت طراحی ایشان را بهبود میبخشد. نتایج تحقیق مؤید تأثیر مثبت کسب دانش رویدادی طراحی و توسعه طرحوارههای طراحی در رشد توانایی طراحی طراحان مبتدی است؛ همچنین، نشاندهنده توفیق رویکرد طراحی آموزشی سازندهگرا در توسعه روشهای آموزشی معماری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.