مقاله بررسی عوامل مؤثر نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی رسانه های ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل مؤثر نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی
رسانه های ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی
رسانه های ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی
رسانه های ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی
رسانه های ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی :
تعداد صفحات :۲۸
رسانههای گروهی در شکلدهی و جهتدهی باورها، نگرش و افکار جامعه و همچنین ساخت بستری مناسب در عرصه ورزش نقش انکارناپذیری دارند. سؤال این است که آیا بین عوامل مؤثر نقش چهارگانه رسانههای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی تفاوت معنادار وجود دارد؟ روش تحقیق توصیفی – مقایسهای، نوع تحقیق کاربردی، روش اجرا پیمایشی و روش گردآوری دادهها میدانی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کارشناسان ورزشی و رسانهای، نمونه آماری ۱۲۰ نفر و روش نمونهگیری غیرتصادفی بود. برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه محققساخت استفاده شد. روایی پرسشنامه توسط ۱۲ تن از استادان دانشگاه و متخصصان تأیید و پایایی پرسشنامه آلفای کرونباخ (۸۹ = ) تعیین شد. از آزمون کلموگروف – اسمیرنف و آزمون فریدمن بهمنظور بررسی فرضیهها استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین عوامل مؤثر نقشهای اطلاعرسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و
فرهنگسازی رسانههای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی در سطح ۰۵/۰ P=، تفاوت معناداری وجود دارد. رسانههای ورزشی در بعد استعدادیابی در ورزش قهرمانی نقش کمرنگی دارند و حامیان مالی و بخشهای خصوصی بهندرت در ورزش قهرمانی
سرمایهگذاری میکنند. از سوی دیگر، آنها نسبت به نوآوری در حوزه تخصصی خود، آگاهسازی مسئولان ورزشی و همچنین افزایش مطالعات و تحقیقات در زمینه ورزش قهرمانی کوتاهی کردهاند. رسانههای ورزشی میتوانند با بهکارگیری نیروهای متخصص و متعهد از این جایگاه رسانهای بهمنظور اعتلای ورزش قهرمانی و همچنین افزایش آگاهی افراد جامعه استفاده کنند و این مهم با همکاری همهجانبه جامعه رسانهای و ورزشی صورت میپذیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.