مقاله عوامل تأثیرگذار بر اشاعه کسب وکارالکترونیک در سازمانهای ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل تأثیرگذار بر اشاعه کسب وکارالکترونیک در
سازمانهای ایرانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل تأثیرگذار بر اشاعه کسب وکارالکترونیک در
سازمانهای ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل تأثیرگذار بر اشاعه کسب وکارالکترونیک در
سازمانهای ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل تأثیرگذار بر اشاعه کسب وکارالکترونیک در
سازمانهای ایرانی :
تعداد صفحات :۲۴
با توجه بهسرعت تغییرات در عصر اطلاعات سازمانهای ایرانی بایستی هر چه سریعتر در مسیر بهینهسازی کسبوکار الکترونیکی گام بردارند. در راستای دستیابی به این هدف استراتژیک، پژوهش حاضر عوامل مؤثر بر اشاعه کسبوکار الکترونیکی در دو بعد یکپارچهسازی درونی و اشاعه بیرونی را در قالب یک مدل مفهومی براساس چارچوب «تکنولوژی- سازمان – محیط» بررسی میکند. هدف این مدل بررسی تأثیر عوامل تکنولوژیکی(زیرساخت و تخصص سیستم اطلاعاتی)، عوامل سازمانی(سازگاری سازمانی، مزایای مورد انتظار کسبوکار الکترونیکی، پشتیبانی مدیریت ارشد و قابلیت یادگیری سازمانی) و عوامل محیطی(فشار رقابتی، آمادگی شرکای تجاری و محیط قانونی) بر اشاعه کسبوکار الکترونیکی است. این مدل توسط نود مدیر آشنا و درگیر در پروژههای سیستم اطلاعاتی، سازمانهایی که در راستای کسبوکار الکترونیکی اقدام کردهاند، از طریق پرسشنامه سنجش و آزمون شد. روش تحقیق این پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی- مدل معادلات ساختاری محسوب میشود. نتایج پژوهش نشان داد، عوامل سازمانی بر یکپارچهسازی درونی و عوامل محیطی و یکپارچهسازی درونی بر اشاعه بیرونی اثر مثیت و معناداری دارند. همچنین نتایج پژوهش نشان داد، عوامل تکنولوژیکی بر اشاعه کسبوکار الکترونیکی تأأثیری ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.