مقاله مدلسازی و ارزیابی مهندسی مجدد در مدیریت خرید یک شرکت تولیدی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی و ارزیابی مهندسی مجدد در مدیریت خرید یک شرکت تولیدی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی و ارزیابی مهندسی مجدد در مدیریت خرید یک شرکت تولیدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی و ارزیابی مهندسی مجدد در مدیریت خرید یک شرکت تولیدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی و ارزیابی مهندسی مجدد در مدیریت خرید یک شرکت تولیدی :
تعداد صفحات :۱۱
در این مقاله، ابتدا مدل شبیهسازی فرایندهای کسب و کار۱ (BPS) مربوط به مدیریت فرایند خرید یک شرکت تولیدی- تحقیقاتی معرفی میشود و سپس از این مدل برای معرفی و ارزیابی چند مدل بهبود و مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار۲ (BPR) استفاده شده است. دست اندرکاران و صاحبان اصلی تایید کردند که هدف از یک مدل BPR در فرایند خرید، ایجاد یک رویه فرایندگرا به منظور کاهش زمان فرایند، پاسخگوئی سریعتر به مشتری و کاهش هزینه میباشد. مدل مفهومی این فرایند کسب و کار بر اساس رویه IDEF03 بنا نهاده شد و زمانهای فرایند با مطالعه زمانهای استاندارد فرایند جمعآوری و تحلیل آماری گردید. مدل شبیهسازی فرایند خرید به وسیله Visual SLAM تهیه و توسط آزمونهای t وF تصدیق و تعیین اعتبار گردید. دو پیشنهاد که بر اساس مفاهیم BPR بنا نهاده شده است نسبت به دیگر پیشنهادها اثر بخشی بیشتری را نشان میدهد. اولین مدل BPR بر اساس توسعه فرایند تنها بهوسیله مهندسی اطلاعات و بر اساس تکنولوژی اطلاعات۴ (IT) فرض نهاده شده است. در مدل دوم، فرایند طبق روش داونپورت و بر اساس فعالسازهای انسانی و سازمانی و با کمک فعالساز IT توسعه داده شد. در نهایت مدلهای پیشنهادی بر اساس تحلیل سود و هزینه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مدل مهندسی مجدد بر اساس فعالسازها به عنوان بهترین مدل پیشنهادی انتخاب گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.