مقاله تدوین الگویی برای سنجش نیازهای آموزشی – حرفه ای مروجین کشاورزی در استان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تدوین الگویی برای سنجش نیازهای آموزشی – حرفه ای مروجین کشاورزی در استان فارس دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین الگویی برای سنجش نیازهای آموزشی – حرفه ای مروجین کشاورزی در استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین الگویی برای سنجش نیازهای آموزشی – حرفه ای مروجین کشاورزی در استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین الگویی برای سنجش نیازهای آموزشی – حرفه ای مروجین کشاورزی در استان فارس :

تعداد صفحات :۱۱

نظر به گسترش علوم کشاورزی و ارائه نوآوری و تکنولوژِی های جدید از سوی محققان و کارشناسان کشاورزی – آموزش ضمن خدمت مروجین کشاورزی به منظور به هنگام نگهداشتن توان فنی – حرفه ای آنان – امری ضروری است . انچه در این روستا مهم به نظر می رسد کیفیت برنامه هاب آموزشی فوق الذکر می باشد اصولا اولین گام و شاید مهمترین مرحله در فرایند برنامه ریزی آموزشی دوره های آموزش ضمن خدمت مروجین – سنجش نیازهای آموزشی – حرفه ای آنان است . چه بازدهی مطلوب این دوره های در گرو اجرای صحیص عملیات بررسی نیازهای آموزشی – حرفه ای است . هدف از تحقیق حاضر معرفی یک روش فراگیر در بررسی – جمع آوری و اولویت بندی نیازهای مذکور می باشد . در این تحقیق پس از مطالعه گسترده نیازهای آموزشی – حرفه ای مروجین کشاورزی به طور نظری مدلی طراحی شد . سپس با استفاده از روشهای کاربردی در تهیه ابزارهای روانشناسی – مدل فوق آزمون گردید . برای دستیابی به این هدف جامعه آماری کلیه مروجین کشاورزی – سرپرستان ترویج و مراکز خدمات کشاورزی و آموزشگران دوره های آموزش ضمن خدمت مروجین کشاورزی بود که از طریق نمونه گیری تصادفی دو مرحله ای تعداد۶۰ نفر مروج کشاورزی – ۳۰ نفر سرپرست ترویج و ۲۰ نفر مدرس برگزیده شدند . ابزار سنجش دو نوع پرسشنامه مخصوص مروجین – سرپرستان و آموزشگران ترویج بود که اعتبار ظاهری آنها با استفاده از نظرات چهار تن از اساتید ترویج و آموزش کشاورزی و دو تن از کارشناسان مجرب ترویج کشاورزی سازمان کشاورزی استان فارس مورد تایید واقع شد. همچنین جهت تایید پایانی پرسشنامه ها از روش بازآزمایی استفاده گردید نتایج به دست آمده حاکی از آن است که برای تعیین و اولویت بندی نیازهای آموزشی – حرفه ای مروجین سرپرستان و آموزشگران در سه بعد اهمیت – دانش و کاربرد نیازهای آموزشی استفاده کرد . همچنین بخش دیگری از یافته های تحقیق نشان می دهد که ضرایب ۲-۱ -۳ به ترتیب برای دیدگاه مروجین – سرپرستان و آموزشگران در خصوص دسته بندی نیازهای مذکور مناسب است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.