تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش های فروش و بازاریابی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش های فروش و بازاریابی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش های فروش و بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش های فروش و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقق ترکیب توانمندی های دوگانه اکتشاف و بهره داری از طریق طراحی رابطه بخش های فروش و بازاریابی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه علوم مدیریت ایران

تعداد صفحات :۳۶

در ادبیات استراتژی ترکیب قابلیتهای دوگانه اکتشاف و بهره برداری «دوسوتوانی سازمانی« نامیده می شود. سازمان ها باید از یک طرف در کوتاه مدت حداکثر بهره برداری از منابع موجود را بنمایند و از طرف دیگر در بلندمدت به کمک اکتشاف وارد ساحتهای کاملا جدیدی شوند و خود را با تغییرات محیطی تطبیق دهند. در این تحقیق نحوه تحقق دوسوتوانی از طریق طراحی مناسب رابطه بین بخش های فروش و بازاریابی مورد بررسی قرار می گیرد. بخش های فروش و بازاریابی علی رغم تشابه در حوزه های کاری، تمایزات ساختاری زیادی دارند. مطالعات قبلی نشان می دهد که ایجاد تعامل مناسب بین این دو بخش چالشی جدی برای بسیاری از سازمانها است. این تحقیق به صورت کیفی انجام شده است و در آن روی پنج سازمان تولیدکننده کالاهای مصرفی در ایران مطالعه موردی صورت گرفته است. خروجی تحقیق یک چارچوب نظری جدید جهت تبیین مکانیسم ها و پی آمدهای پیکربندی بخش های فروش و بازاریابی است. نتایج این تحقیق نشان می دهد پیکربندی مناسب رابطه بین بخش های فروش و بازاریابی نه تنها می تواند چالشهای موجود را برطرف نماید بلکه با استفاده از تمایزات ساختاری و مکانیسم های یکپارچه سازی بین این دو واحد می توان زمینه را برای تحقق دوسوتوانی سازمانی فراهم آورد. همچنین پشتیبانی متقابل دپارتمانهای فروش و بازاریابی از رویکردهای یکدیگر عاملی مهم در تحقق دوسوتوانی است.

کلید واژه: رابطه بازاریابی وفروش، دوسوتوانی سازمانی، یکپارچه سازی، تمایزات ساختاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.