ادراک کشاورزان و عوامل موثر در پذیرش خصوصی سازی خدمات ترویج امور دام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ادراک کشاورزان و عوامل موثر در پذیرش خصوصی سازی خدمات ترویج امور دام دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ادراک کشاورزان و عوامل موثر در پذیرش خصوصی سازی خدمات ترویج امور دام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادراک کشاورزان و عوامل موثر در پذیرش خصوصی سازی خدمات ترویج امور دام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ادراک کشاورزان و عوامل موثر در پذیرش خصوصی سازی خدمات ترویج امور دام :
سال انتشار : ۱۳۹۵
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی
تعداد صفحات :۱۳
عملکرد ضعیف نظام ترویج دولتی، همراه با بحران های مالی سبب شده تا بسیاری از کشورها به رهیافت خصوصی سازی ترویج کشاورزی به طور جدی بیندیشند. هدف اصلی این پژوهش بررسی نگرش دامداران نسبت به خصوصی سازی خدمات ترویج بود. پژوهش از نوع کاربردی و جامعه آماری آن شامل دامداران شهرستان مرودشت بود. نمونه گیری به روش طبقه ای تصادفی با انتساب متناسب انجام شد و حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران به تعداد ۳۰۰ نفر دامداران تعیین گردید. برای رسیدن به این هدف از الگوی لاجیت استفاده شده است. در این تحقیق، تاسیس واحدهای خدمات آموزشی و ترویجی توسط تشکل های مردمی بالاترین اولویت از دیدگاه دامداران می باشد و همچنین نتایج نشان داد ترویج خصوصی بهتر است در کنار ترویج دولتی و در جهت حمایت از آن عمل کند. در نهایت بررسی روابط بین ویژگی های شخصی دامداران با گرایش به خصوصی سازی خدمات ترویج نشان می دهد که بین متغیرهایی مانند سن دامداران، میزان تحصیلات، متوسط درآمد، استفاده از فناوری های نوین، شغل اصلی دامداری، نیاز به خدمات ترویجی و فاصله از مرکز خدمات، با متغیر گرایش به خصوصی سازی خدمات ترویج رابطه معنی داری وجود دارد.
کلید واژه: خدمات ترویج دام، خصوصی سازی، ترویج دولتی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.