عوامل موثر بر تولید و بازاریابی ماهیان زینتی استان البرز


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر تولید و بازاریابی ماهیان زینتی استان البرز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر تولید و بازاریابی ماهیان زینتی استان البرز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر تولید و بازاریابی ماهیان زینتی استان البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر تولید و بازاریابی ماهیان زینتی استان البرز :

سال انتشار : ۱۳۹۶

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آبزی پروری (علوم زیستی)

تعداد صفحات :۱۶

پژوهش حاضر به تحلیل عوامل موثر بر تولید و بازاریابی ماهیان زینتی در استان البرز پرداخت و جامعه آماری آن شامل ۴۰ نفر از اعضای تعاونی تولیدکنندگان بخش تولید و پرورش ماهیان زینتی استان بود. روش تحقیق حاضر از نوع میدانی – توصیفی و پرسش‎نامه ابزار اصلی گردآوری اطلاعات است که روایی آن توسط کارشناسان حوزه تولید ماهیان زینتی تایید و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ برابر ۸۰.۲ درصد تعیین گردید. تحلیل آمارهای توصیفی پژوهش توسط فراوانی و تحلیل استنباطی به کمک ضریب همبستگی گاما و آزمون فریدمن صورت پذیرفت. نقاط قوت و تهدیدها بر اساس نتایج آزمون همبستگی گاما در این پژوهش با بخش بازاریابی ماهیان زینتی رابطه معنی داری در سطح ۹۲ درصد اطمینان داشت. همچنین یافته ها نشان داد، بخش تولید با نقاط ضعف موجود در صنعت ماهیان زینتی استان البرز در سطح اطمینان ۹۵ درصد و با فرصت های موجود در سطح ۹۲ درصد اطمینان ارتباط معنی داری دارد. جوان بودن تولیدکنندگان (۱۲.۶۰) و استفاده از روش های جدید پرورشی (۱۲.۰۱) در این پژوهش مطابق نتایج حاصل از آزمون رتبه بندی بیشترین تاثیر را بر بخش تولید ماهیان زینتی در استان البرز داشتند، در حالی که حضور مستمر در بازار (۷.۵۹) و انتخاب گونه پرورشی (۷.۵۹) تاثیر بیشتری بر بخش بازاریابی ماهیان زینتی در این استان داشت.

کلید واژه: تولید، بازاریابی، ماهیان زینتی، استان البرز

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.