مقاله مشتری مداری و ارتقاء کیفی خدمات مشترکین در شرکتهای توزیع انرژی الکتریکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مشتری مداری و ارتقاء کیفی خدمات مشترکین در شرکتهای توزیع انرژی الکتریکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مشتری مداری و ارتقاء کیفی خدمات مشترکین در شرکتهای توزیع انرژی الکتریکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مشتری مداری و ارتقاء کیفی خدمات مشترکین در شرکتهای توزیع انرژی الکتریکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مشتری مداری و ارتقاء کیفی خدمات مشترکین در شرکتهای توزیع انرژی الکتریکی :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه یکی از مهمترین چالشهای پیشاروی مدیریت بخش توزیع صنعت برق کشور ایران " رویکرد مشتری مداری " در شرکتهای توزیع انرژی الکتریکی به منظور دستیابی به تامین رضایت مردمی بوده و تامین رضایت مردمی از طریق ارتقاء کیفی خدمات مشترکین برق امکان پذیر می باشد . برای تحقق هدف مذکور لازم است مدیریت شرکتها از طریق تحقیقات علمی به شیوه کاربردی به شناخت حقیقی از " فرهنگ مصرف برق مشترکین " دست یافته و سپس راهکارهای اثر بخش در زمینه های " اصلاح رفتار نامطلوب مشترکین در نحوه استفاده از انرژی الکتریکی " ، " بهینه سازی مصرف برق دستگاهها " و " کنترل شرایط محیطی " را در پیشاروی خود قرار دهند . هدف از ارائه مقاله حاضر ضمن بیان توصیفی مقوله مشتری مداری، نشان دادن خلاصه نتایج حاصل از تحقیق " بررسی فرهنگ مصرف برق مشترکین و ارائه پیشنهادات مناسب " در ارتباط با ارتقاء کیفی خدمات مشترکین در محیط پژوهش استان آذربایجان غربی بوده و آگاهی از این پژوهش می تواند برای شرکتهای توزیع انرژی الکتریکی در جهت بهسازی رویکرد مشتری مداری مفید و اثر بخش واقع گردد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.