تاثیر برقراری ارتباط با بیمار با استفاده از مدل پپلائو در رضایت مندی بیماران از کیفیت خدمات پرستاری در بخش مراقبت های ویژه قلبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر برقراری ارتباط با بیمار با استفاده از مدل پپلائو در رضایت مندی بیماران از کیفیت خدمات پرستاری در بخش مراقبت های ویژه قلبی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر برقراری ارتباط با بیمار با استفاده از مدل پپلائو در رضایت مندی بیماران از کیفیت خدمات پرستاری در بخش مراقبت های ویژه قلبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر برقراری ارتباط با بیمار با استفاده از مدل پپلائو در رضایت مندی بیماران از کیفیت خدمات پرستاری در بخش مراقبت های ویژه قلبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر برقراری ارتباط با بیمار با استفاده از مدل پپلائو در رضایت مندی بیماران از کیفیت خدمات پرستاری در بخش مراقبت های ویژه قلبی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه پرستاری ایران

تعداد صفحات :۱۳

زمینه و هدف: افزایش رضایت بیماران از کیفیت خدمات پرستاری به برنامه ریزی نیاز دارد. لذا در این مطالعه از مدل پپلائو در جهت برنامه ریزی افزایش رضایت مندی بیماران از کیفیت خدمات پرستاری در بخش مراقبت های ویژه قلبی استفاده شد. و نتایج مورد بررسی قرار گرفت.روش بررسی: پژوهش حاضر مطالعه ی نیمه تجربی بود. جامعه مورد مطالعه شامل بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه قلبی بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان در سال ۱۳۹۴ بودند با استفاده از روش نمونه گیری آسان و غیر تصادفی، در آن ۶۸ بیمار انتخاب شدند و در گروه های مداخله (۳۴) و کنترل (۳۴) قرار گرفتند. ابزار مطالعه پرسشنامه استاندارد ۲۱ سوالی رضایت مندی از کیفیت خدمات پرستاری (PSNCQQ) بود. داده ها با استفاده از آزمون های Chi-squared test، Mann-Whithney و Fisher و نرم افزار آماری SPSS نسخه ۱۶ تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها:. نتایج نشان داد رضایت بیماران از کیفیت ارائه خدمات پرستاری پس از اجرای مداخله به طور معنی داری (P<0.05) افزایش یافت. در حیطه های دانش و مهارت پرستاری (P<0.05)، اخلاق پرستاری (P<0.05)، ارتباط با بیمار (P<0.05) و آموزش (P<0.05) نیز تفاوت معنی داری بین گروه مداخله و کنترل وجود داشت.نتیجه گیری کلی: می توان از مدل پپلائو (Peplau)جهت افزایش رضایت مندی بیماران از کیفیت خدمات پرستاری ارائه شده در بخش مراقبت های ویژه قلبی استفاده کرد.

کلید واژه: پرستار، مراقبت پرستاری، مدل پرستاری رضایت مندی بیمار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.