ترجمه مقاله اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترجمه مقاله اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترجمه مقاله اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ترجمه مقاله اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترجمه مقاله اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترجمه مقاله اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان :

توضیحات:

مقاله ترجمه شده با عنوان اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان، در قالب فایل word و در حجم ۲۶ صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان لاتین مقاله:

Effect of management commitment to internal marketing on employee work attitude

سال چاپ: ۲۰۱۵

محل انتشار:

Elsevier, International Journal of Hospitality Management

بخشی از ترجمه فارسی مقاله:

چکیده:

مطالعه حاضر اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان را از طریق شیوه های بازاریابی داخلی مورد بررسی قرار می دهد. داده ها از ۲۰۱ کارمند تمام وقت هتل های چهار ستاره و بالاتر در ماکائو، چین جمع آوری شده است. نتایج حاصل از مدل سازی معادلات ساختاری نشان داد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی به شیوه های بازاریابی داخلی از جمله ارتباطات داخلی رسمی و غیر رسمی مرتبط می باشد، بگونه ای که ارتباطات داخلی رسمی موجب تسهیل ارتباطات داخلی غیر رسمی می گردد. علاوه بر این، تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی و ارتباطات داخلی رسمی بر نگرش کاری کارکنان تاثیر می گذارد. مطالعه حاضر به درک عمیق تر زنجیره خدمات منفعتی داخلی کمک می کند.

مقدمه:

صنعت گردشگری و مهمان نوازی از جمله بخش هتل ستون مهمی از اقتصاد بسیاری از شهرها و کشورهای آسیایی است (لای و تو، ۲۰۱۰؛ لی و هانگ، ۲۰۱۰؛ سانگ و چون، ۲۰۱۲؛ سایگ و همکاران ۲۰۱۱).

ماکائو، که به عنوان مرکز جهانی بازی ها شناخته شده (تو و همکاران، ۲۰۱۳)، بیش از ۲۸ میلیون بازدید کننده در طول سال را به خود جذب می کند (DSEC، ۲۰۱۲).

ماکائو با مساحت کل ۲۹.۹ کیلومتر مربع و جمعیت ۰.۶ میلیون نفر، دارای ۵۱ هتل سه ستاره یا بالاتر است، که ۱۳ هتل آن چهار ستاره و ۲۶ هتل پنج ستاره هستند. تعداد کل اتاق های مهمان برابر با ۲۱۷۴۶ است (DSEC، ۲۰۱۲). برآورد شده که این تعداد سالانه حدود ۲۰۰۰ اتاق به دلیل باز شدن یکی یا دو هتل پنج ستاره در سال های آتی افزایش یابد (کیم ۲۰۱۲). از این رو، سازمان دهندگان هتل ها برای کسب و حفظ رضایت مشتری در این محیط رقابتی تجاری مجبور به ارائه خدمات عالی هستند.

کاندامپولی پیشنهاد می کند که در محیط مرتبط فشرده، یک سازمان خدماتی باید رو به سوی بازاریابی داخلی جهت ترویج ارزش سازمانی به کارکنان بیاورد و روابط خود با کارکنان را به صورت موازی با بازاریابی خارجی که بر روی مشتریان متمرکز است مدیریت نماید. بری و همکاران (۱۹۷۶) مفهوم بازاریابی داخلی را معرفی کزده، و بعدها (بری، ۱۹۸۱، ص ۳۴) بازاریابی داخلی را بدین گونه تعریف نمودند “دید به کارمندان به عنوان مشتریان داخلی، دید به شغل به عنوان محصولات داخلی که برآورده کننده نیازهای این مشتریان است، در حالی که به اهداف شرکت نیز می پردازد”. آرنت و همکاران (۲۰۰۲) استدلال می کنند که بازاریابی داخلی باید پیش از بازاریابی خارجی صورت گیرد، زیرا ترویج خدمات عالی قبل از …

ترجمه مقاله اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

ادبیات تحقیق و فرضیه

تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی MCIM و نگرش کاری کارمندان EWA

تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی و شیوه های بازاریابی داخلی

روابط بین ارتباط داخلی رسمی و ارتباط داخلی غیر رسمی

بازاریابی داخلی و نگرش کاری کارکنان

روش

ابزار و اندازه ها

تحلیل و بررسی

نتایج

بحث و نتیجه گیری

مفاهیم مدیریتی

محدودیت های تحقیق

پژوهش های آینده

دانلود رایگان pdf اصل مقاله انگلیسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.