مقاله طراحی و ارزیابی یک الگوریتم مذاکره چندمعیاره در محیط چندعامله تجارت الکترونیکی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و ارزیابی یک الگوریتم مذاکره چندمعیاره در محیط چندعامله تجارت الکترونیکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ارزیابی یک الگوریتم مذاکره چندمعیاره در محیط چندعامله تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و ارزیابی یک الگوریتم مذاکره چندمعیاره در محیط چندعامله تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ارزیابی یک الگوریتم مذاکره چندمعیاره در محیط چندعامله تجارت الکترونیکی :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

در این مقاله با استفاده از تکنیک های یادگیری الگوریتمی پیشنهاد شده است که طرفین مذاکره بدون در اختیار داشتن دانسته های اختصاصی حریف مقابل و با بهره گیری از یک روش بروزشونده، حدسیات خود را در مورد علایق او تصحیح کرده و به یک مذاکرات چند معیاره برنده-برند بهینه منجر می شود. بدین معنی که توافق در جایی حاصل می شود که هیچ حریفی نتواند پس از آن، پیشنهادی ارائه کند که بدون کم کردن سود حریف مقابل، سود خود را افزایش دهد . در این الگوریتم، عامل در زمان ارائ پیشنهاد خود، با استفاده از تکنیک مصالحه، پیشنهادات هم ارزش یا پیشنهاد پیشین خود را با جستج و در فضای جواب توسط یک الگوریتم ژنتیک، پیدا کرده و با بهره گیری از مفهوم شباهت در تئوری فازی، از میان این مجموعه پیبشنهاد، پیشنهادی را برمی گزیند که بیشترین شباهت را با پیشنهاد اخیر حریف داشته باشد. یافتن پیشنهاد دارای بیشترین شباهت با پیشنهاد حریف، مستلزم در اختیار داشتن تقریب بسیار خوبی از وزن اهمیت معیارهای پیشنهاد، از دید حریف می باشد که عملا جزء اطلاعات خصوصی وی
محسوب می شود. استفاده از یادگیری بیز و مشاهد رفتار حریف، این تقریب نزدیک به واقعیت را برای عامل فراهممی کند. عاملها، همچنین با استفاده از یادگیری Q و با مشاهد بازخورد دریافتی از محیط، پارامترهای استراتژی خود را نظیر درصد تخفیف در پیشنهادات متوالی، را اصلاح می کنند. الگوریتم مذکور، پیاده سازی شده و از جهت داشتن کارآیی Pareto، پیچیدگی زمان و فضا و پایداری مورد ارزیابی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.