عوامل شناختی موثر بر قصد خرید در فروشگاه های آنلاین


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل شناختی موثر بر قصد خرید در فروشگاه های آنلاین دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل شناختی موثر بر قصد خرید در فروشگاه های آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل شناختی موثر بر قصد خرید در فروشگاه های آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل شناختی موثر بر قصد خرید در فروشگاه های آنلاین :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پیشرفت شبکه ارتباط جهانی به شکل گیری نوع جدیدی از خرید تحت عنوان خرید آنلاین منجر شده است. در این راستا، شناسایی عوامل تعیین کننده قصد خرید آنلاین از مهمترین زمینه های تحقیقاتی به شمار می رود که در این تحقیق بدان پرداخته شده است. لذا در این پژوهش عوامل شناختی موثر بر خرید در فروشگاه های آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر است و نمونه آماری پژوهش نیز دانشجویان در دسترس می باشد که شامل دانشجویانی می شود که خرید اینترنتی داشته اند، انتخاب شدند. روش گردآوری داده ها به این صورت بود که تعداد ۳۶۳ پرسشنامه بین دانشجویان توزیع گردید که از این تعداد ۳۲۲ نفر به پرسشنامه ها پاسخ دادند. داده های پژوهش از طریق پرسشنامه های استاندارد جمع آوری شده است. تحقیق حاضر از نظر نوع هدف، کاربردی و ازنظر نوع روش تحقیق توصیفی – پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد. داده های این پژوهش از طریق پرسشنامه و به روش خوشه گیری چند مرحله ای جمع آوری شده اند. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری مبتنیبر PLS توسط نرم افزار Smart-PLS3 انجام شده است. نتایج پژوهش نشان داد که اعتماد، کیفیت محصول و کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ادراک شده مشتریان تاثیر مثبت داشته است؛ ولی رابطه ی هزینه بر ارزش ادراک شده مورد تایید قرار نگرفت؛ از طرفی نقش ارزش ادراک شده بر قصد خرید مجدد به عنوان متغیر میانجی اثر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.