بررسی نقش هوش فرهنگی در بهبود فرایند تدریس دانشجو معلمان با نقش تعدیل گری آموزش چند فرهنگی از دیدگاه دانشجو معلمان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش هوش فرهنگی در بهبود فرایند تدریس دانشجو معلمان با نقش تعدیل گری آموزش چند فرهنگی از دیدگاه دانشجو معلمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش هوش فرهنگی در بهبود فرایند تدریس دانشجو معلمان با نقش تعدیل گری آموزش چند فرهنگی از دیدگاه دانشجو معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش هوش فرهنگی در بهبود فرایند تدریس دانشجو معلمان با نقش تعدیل گری آموزش چند فرهنگی از دیدگاه دانشجو معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش هوش فرهنگی در بهبود فرایند تدریس دانشجو معلمان با نقش تعدیل گری آموزش چند فرهنگی از دیدگاه دانشجو معلمان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق، بررسی نقش هوش فرهنگی در بهبود فرایند تدریس دانشجو معلمان با نقش میانجی گیری آموزش چند فرهنگی از دیدگاه دانشجو معلمان می باشد. این تحقیق از نوع مطالعات توصیفی می باشد. از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ جمع آوری داده ها از نوع مطالعات میدانی است. جامعه آماری در این تحقیق، دانشجو معلمان مراکز تربیت معلم تبریز می باشد. با توجه به محدود بودن حجم جامعه آماری، حجم نمونه نیز برابر حجم جامعه آماری و بصورت در دسترس و غیرتصادفی هدفمند تعیین شد و نسبت به توزیع تعداد ۱۱۰ پرسشنامه اقدام گردید. در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شد که در این راستا از پرسشنامه محقق ساخته شامل ۳۶ گویه بهره گرفته شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ سنجیده شد. ضریب بدست آمده از پرسشنامه ۰۸۱۶ می باشد که نشان دهنده پایایی بالا و قابل قبول می باشد. رای بررسی داده های گردآوری شده از روش معادلات ساختاری با نرم افزار لیزرل بهره گرفته شد. یافته های نشان داد که هوش فرهنگی تاثیر معناداری بر اثربخشی تدریس با نقش میانجی گرانه آموزش چند فرهنگی دارد همچنین سه فرضیه تحقیق شامل؛ هوش فرهنگی تاثیر معناداری بر آموزش چند فرهنگی دارد؛ هوش فرهنگی تاثیر معناداری بر اثربخشی تدریس دارد؛ آموزش چند فرهنگی تاثیر معناداری بر اثربخش تدریس دارد شرکت دارد؛ مورد تایید قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.