بررسی تاثیر سبک های رهبری، عملکرد فردی کارکنان و تعهد سازمانی بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان از خدمات الکترونیکی مطالعه موردی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سبک های رهبری، عملکرد فردی کارکنان و تعهد سازمانی بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان از خدمات الکترونیکی مطالعه موردی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سبک های رهبری، عملکرد فردی کارکنان و تعهد سازمانی بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان از خدمات الکترونیکی مطالعه موردی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سبک های رهبری، عملکرد فردی کارکنان و تعهد سازمانی بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان از خدمات الکترونیکی مطالعه موردی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سبک های رهبری، عملکرد فردی کارکنان و تعهد سازمانی بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان از خدمات الکترونیکی مطالعه موردی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی از پیدایش دولت الکترونیک، بسترسازی مناسب جهت دسترسی هر چه بهتر و بیشتر شهروندان به اطلاعات و خدمات دولتی، اصلاح کیفیت خدمات و ارایه فرصت های بیشتر برای مشارکت در فرآیندها و نمادهای مردم سالار است. از این رو تلاش برای نظارت بر وضعیت خدمات در دولت الکترونیک، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. هم چنین سازمان های دولتی برای ایجاد رضایت در مشتریان خود و تکریم آن ها، نیازمند شناساییموانع خدمت رسانی چابک و با کیفیت و رفع آن ها هستند. در این راستا، به دلیل وجود تاخیرهای زمانی و نیز تاثیرات متقابل عوامل موثر برموفقیت تحویل خدمات دولت الکترونیک و جلب رضایت شهروندان، تکنیک پویایی سیستم به خوبی می تواند پویایی عوامل موثر بر رضایت را براساس تاثیرات متقابل این عوامل مورد بررسی قرار دهد. تکنیک پویایی سیستم براساس تیوری اطلاعات بازخورد شکل گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.