تحلیل اگزرژی و بررسی آزمایشگاهی شدت صدای خروجی در اگزوز یک موتور دیزل تزریق مستقیم


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اگزرژی و بررسی آزمایشگاهی شدت صدای خروجی در اگزوز یک موتور دیزل تزریق مستقیم دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اگزرژی و بررسی آزمایشگاهی شدت صدای خروجی در اگزوز یک موتور دیزل تزریق مستقیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اگزرژی و بررسی آزمایشگاهی شدت صدای خروجی در اگزوز یک موتور دیزل تزریق مستقیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اگزرژی و بررسی آزمایشگاهی شدت صدای خروجی در اگزوز یک موتور دیزل تزریق مستقیم :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تلفات اگزرژی در موتورهای احتراق داخلی می توانند منبعی برای تبدیل به کار مفید باشند و کاهش آنها منجر به ایجاد موتوری با بازدهی بیشتر می گردد. از آنجا که مهمترین هدف قانون دوم ترمودینامیک به صورت تشخیص میزان تلفات اگزرژی در فرآیندها، شناسایی منابع این تلفات و پیشنهاد راهکارهایی برای کم کردن افت ها جهت افزایش بازدهی و استفاده از این تلفات بیان میشود، بدنبال این هستیم که این منابع اتلاف را شناسایی کنیم. اگزوز در موتورهای احتراق داخلی یکی از مهمترین منابع اتلاف اگزرژی در موتور می باشد. در این پژوهش آزمایشگاهی، تحلیل اگزرژی بر روی صدا خفه کن اگزوز یک موتور دیزل OM314 انجام شده است و از آنجا که بیشترین بازگشت ناپذیری ها ناشی از انتقال حرارت می باشد، راهکار سرد کردن صداخفه کن بوسیله ی جریان آب حول آن به صورت یک مبدل ارایه شده است. همزمان در طی آزمایشها میزان صدای خروجی اگزوز نیز اندازه گیری شده تا تاثیر سرد کردن اگزوز بر میزان صدای خروجی نیز بررسی شود. نتایج آزمایشات در سرعت ها و گشتاورهای مختلف نشان می دهد که میزان دما و صدای خروجی از موتور در حالتی که اگزوز به وسیله جریان آب خنک میشود کمتر از حالت بدون خنک کننده است. از دیگر مزایای سرد کردن اگزوز، اگزرژیی است که میتوان از آب گرم شده بدست آورد که با افزایش گشتاور موتور مقدارش افزایش پیدا می کند که با استفاده از آن مقدار مصرف سوخت تا ۱۰ درصد کاهش داشته است. در این مقاله روابطی تجربی برای میزان اگزرژی قابل دریافت از آب و همچنین بازدهی قانون دوم در مبدل، در گستره ی وسیعی از سرعتها و گشتاورها ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.