بررسی میزان توجه عنصر محتوای برنامه ی درسی دوره ی کارشناسی رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان به آشناسازی دانشجویان با روش های فعال تدریس (یک مطالعه ی کیفی)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان توجه عنصر محتوای برنامه ی درسی دوره ی کارشناسی رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان به آشناسازی دانشجویان با روش های فعال تدریس (یک مطالعه ی کیفی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان توجه عنصر محتوای برنامه ی درسی دوره ی کارشناسی رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان به آشناسازی دانشجویان با روش های فعال تدریس (یک مطالعه ی کیفی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان توجه عنصر محتوای برنامه ی درسی دوره ی کارشناسی رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان به آشناسازی دانشجویان با روش های فعال تدریس (یک مطالعه ی کیفی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان توجه عنصر محتوای برنامه ی درسی دوره ی کارشناسی رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان به آشناسازی دانشجویان با روش های فعال تدریس (یک مطالعه ی کیفی) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان توجه عنصر محتوای برنامه ی درسی دوره ی کارشناسی رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان به آشناسازی دانشجویان با روش های فعال تدریس در دانشگاه فرهنگیان استان جهارمحال و بختیاری انجام گرفت. نمونه های مورد مطالعه از بین مدرسان و دانشجویان گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان، با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند و با رعایت اصل اشباع نظری انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از مصاحبه ی نیمه ساختار یافته استفاده شد. اطلاعات حاصل مطابق با روش تحلیل محتوا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج به دست آمده نشان داد که عنصر محتوای برنامه ی درسی مورد پژوهش در زمینه ی آشناسازی دانشجویان با روش های فعال تدریس و ترغیب آنان برای بهره گیری از این روش ها ضعیف می باشد. همچنین از تجارب شرکت کنندگان چنین بر می آید که توجه تخصصی کافی در این مورد نشده است. ضمنا تاثیر منفی ضعف امکانات و پیش نیازهای لازم بر اثر بخشی محتوا در این زمینه و همچنین لزوم بازنگری محتوا با هدف افزایش توجه به اصل آشناسازی دانشجویان با روش های فعال تدریس از دیگر یافته های این پژوهش بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.