تعیین و اولویت بندی استراتژی های منابع انسانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن با رویکرد تکنیک تحلیل عاملی مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای خوزستان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین و اولویت بندی استراتژی های منابع انسانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن با رویکرد تکنیک تحلیل عاملی مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای خوزستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین و اولویت بندی استراتژی های منابع انسانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن با رویکرد تکنیک تحلیل عاملی مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین و اولویت بندی استراتژی های منابع انسانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن با رویکرد تکنیک تحلیل عاملی مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین و اولویت بندی استراتژی های منابع انسانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن با رویکرد تکنیک تحلیل عاملی مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای خوزستان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف این مقاله تعیین و اولویت بندی استراتژی های منابع انسانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن با رویکرد تکنیک تحلیل عاملی است. روش پژوهش پیمایشی و به لحاظ هدف؛ کاربردی، به لحاظ فرایند اجرا؛ مقطعی و از نوع توصیفی-همبستگی است. جامعه آماری کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان ۲۳۵۸( نفر( است. بر اساس جدول مورگان حجم نمونه ۳۳۱ نفربرآورد شد که جهت اطمینان ۳۵۰ پرسشنامه توزیع شد. شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده بود. جهت سنجش متغیرهای ۱ تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته شامل ۳۷ سوال استفاده شد. برای بررسی روایی پرسشنامه از روایی قضاوتی )اظهارنظر صاحب نظران( استفاده شد. میزان ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده برای متغیرهای ارزیابی عملکرد مالی )۰/۷۸(، ارزیابی عملکرد فرآیندهای داخلی ۰/۸۵( (، ارزیابی عملکرد مشتریان ) )۰/۸۴ و ارزیابی رشد و یادگیری )۰/۸۹( بالاتر از ۰/۷ بود که بیانگر هماهنگی درونی گویهها و تایید پایایی پرسشنامهها بود. به منظور بررسی سوالات تحقیق از آزمونهای استنباطی )تحلیل عاملی اکتشافی، تی تک نمونهای و آزمون فریدمن( با کاربرد نرم افزار SPSS22 و جهت بررسی برازش مدل معادلات ساختاری تحقیق از نرم افزار AMOS22 استفاده شد. نتایج نشان داد؛ در مجموع ۴ عامل اصلی شناسایی شده اند که ارزیابی عملکرد فرآیندهای داخلی حدود ۲۳ درصد، ارزیابی عملکرد مالی حدود ۱۵ درصد، ارزیابی رشد و یادگیری حدود ۹/۵ درصد و ارزیابی عملکرد مشتریان حدود ۷ درصد از واریانس استراتژی های منابع انسانی را تبیین کردند. همچنین مقدار آماره t ، از مقدار بحرانی ۱/۹۶ بزرگتر بود و در ناحیه بحرانی آزمون قرار داشت و به بیان دیگر اختلاف میانگین از عدد ۳ معنادار بود، لذا میانگین متغیرهای ارزیابی عملکرد مالی، ارزیابی عملکرد فرآیندهای داخلی، ارزیابی عملکرد مشتریان و ارزیابی رشد و یادگیری بالاتر از میانگین مفروض )۳( بود و این بیانگر این بود که میزان عملکرد مالی، عملکرد فرآیندهای داخلی، ارزیابی عملکرد مشتریان و عملکرد رشد و یادگیری شرکت برق منطقه ای خوزستان از نظر جامعه مورد مطالعه از وضعیت مناسبی برخوردار بوده است. همچنین نتایج نشان داد که، متغیر ارزیابی عملکرد مشتریان بالاترین اهمیت را در استراتژی های منابع انسانی ازنظر پاسخگویان داشت. متغیر ارزیابی عملکرد فرایندهای داخلی و ارزیابی عملکرد مالی در درجه دوم و سوم اهمیت قرار داشتند، از طرف دیگر متغیر عامل ارزیابی رشد ویادگیری از کمترین درجه اهمیت برخوردار بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.