تحقیق بررسی علاقمندی اشتغال دانشآموزان دخترکر و لال و عادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحقیق بررسی علاقمندی اشتغال دانشآموزان دخترکر و لال و عادی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق بررسی علاقمندی اشتغال دانشآموزان دخترکر و لال و عادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تحقیق بررسی علاقمندی اشتغال دانشآموزان دخترکر و لال و عادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق بررسی علاقمندی اشتغال دانشآموزان دخترکر و لال و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق بررسی علاقمندی اشتغال دانشآموزان دخترکر و لال و عادی :
توضیحات:
مبانی نظری تحقیق بررسی علاقمندی اشتغال دانشآموزان دختر کر و لال و عادی، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم ۲۰ صفحه.
بخشی از متن:
انستیتوی مرکزی کر و لال ها که به همت دکتر گلدستین در سال ۱۹۳۴ در آمریکا پایهگذاری گردید یکی از مؤسساتی است که طی سالیان دراز هزاران کودک کر را با تعلیم صحیح بعنوان یک فرد مقید به جامعه تحویل داده است.
جانتریسمی کلینیک که توسط خانم اسپنسرتریسی در سال ۱۹۳۴ در ایالت کالیفرنیای آمریکا تأسیس یافت با هدایت و راهنمایی هزاران پدر و مادری که فرزندان کرولال داشتهاد خدمت بزرگی به جامعه نموده است امروزه هزاران مدرسه مؤسسه .و کلینیک در سراسر جهان به خدمت این گروه محروم از بعضی از مواهب زندگی مشغولند. افرادی که روزگاری به علت جهل اجتماعی و اعتقادات خرافی، بندگان گناهکار و مطرود خداوند محسوب میگیردیدند حال با دیدن تعلیمات لازم نه تنها مراحل عالی دانش را میپیمایند بلکه چون دیگر افراد بشر به جامعه و مردم خدمت میکنند و جای ارجمندی در جوامع مختلف احراز نمودهاند.
در این قرن تعلیم و تربیت کودکان کرولال به سراسر جهان راه یافت و از ثمره آن میلیونها کودک از نژادهای مختلف برخودار گردیدند.
از سابقه تاریخی تعلیم کودکان کرولال در ایران کهن اطلاع صحیحی در دست نیست تنها هاریپست در کتاب خود در مورد اینکه در ایران و مصر قدیم نیز چون رم و یونان در تعلیم کودکان کرولال کوشش گردیده است اشارهای مینماید. مدارک موجود در تعلیم کودکان کرولال در ایران به سال ۱۹۳۳ مطابق با ۱۳۱۲ شمسی مربوط میگردد. در آن تاریخ جبارباغچهبان که از مهاجرین روسیه بود هنگامی که در شهر تبریز کودکستانی را سرپرستی مینمود اقدام به تعلیم چند کودک کرولال کرد که بعدها منجر به ایجاد دبستان باغچهبان گردید. عمل وی بعنوان بنیانگذار تعلیم کودکان لال در ایران قابل تحسین است. در طی ۳۰ سال ۴ مدرسه دیگر در نقاط مختلف کشور بوجود آمد که مدارس تبریز و اصفهان و آموزشگاه حرفهای نظام مافی از آن جملهاند.
در سال ۱۹۵۹ میلادی مطابق با ۱۳۳۸ شمسی کانون کرولالهای ایران توسط خود افراد کرولال به ثبت رسید و حمایت از کرولالها را در تمام مراحل اجتماعی به عهده گرفت. و بالاخره در سال ۱۹۶۵ میلادی مطابق با ۱۳۴۴ شمسی مرکز آموزش کودکان کرولال نیمروز دومین مدرشه کرولالها در شهر تهران بینانگذاری گردید و از سال دوم تأسیس قسمتی جهت نگهداری داوطلبان سایر شهرستانها دایر نمود و بدین ترتیب اولین پانسیون شبانهروزی کودکان کرولال در ایران تشکیل یافت.
جمعیت حمایت کودکان کرولال یکی دیگر از مؤسسانی بود که …
تحقیق بررسی علاقمندی اشتغال دانشآموزان دخترکر و لال و عادی
فهرست مطالب:
تاریخ تعلیم و تربیت کرولالها در جهان و ایران
روشهای آموزش و پرورش دانشآموزان کرولال
آموزش شنوایی
گفتارخوانی با لبخوانی
صحبت با حرکات انگشتان دست (اشاره)
تشریح وفیزیولوژی دستگاه شنوایی
گوش خارجی
گوش میانی
پرده صماخ
شیپور استاش
استخوانهای سه گانه
گوش داخلی
علل و انواع کرولالی
کرولالی انتقالی
کرولالی ادراک یا عصبی
نظریههای مختلف در رشد زمان
نظریه پیاژه
نظریه اسکینر
نظریه بندورا
نظریه چوسکی
تئوری مربوط به رغبت یا علاقه
پیشینه تحقیق
رغبتهای اظهار شده،؛تست شده و سیاهه شده
منابع
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.