مقاله ارزیابی رفتار مکانیکی و مقاومت لغزندگی مخلوطهای آسفالتی حاوی مصالح سرباره ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی رفتار مکانیکی و مقاومت لغزندگی مخلوطهای آسفالتی حاوی مصالح سرباره ای دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی رفتار مکانیکی و مقاومت لغزندگی مخلوطهای آسفالتی حاوی مصالح سرباره ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی رفتار مکانیکی و مقاومت لغزندگی مخلوطهای آسفالتی حاوی مصالح سرباره ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی رفتار مکانیکی و مقاومت لغزندگی مخلوطهای آسفالتی حاوی مصالح سرباره ای :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
گسترش صنایع مادر در کشور، از جمله صنعت آهن و فولاد، منجر به تولید حجم انبوهی از محصولات جانبی این صنعت نظیر مصالح سربارهای شده است. امروزه این محصول به شکل تودههای عظیمی در محوطه کارخانههای ذوبآهن اصفهان، فولاد اهواز و فولاد مبارکه انباشته شده است. توجه به مبانی توسعه پایدار، مبنی بر حفظ و نگهداری محیطزیست، متولیان و دست اندرکاران را بر آن داشته است که به دنبال راهکارهایی به منظور استفاده صحیح از این محصول با ارزش باشند. خواص فیزیکی و مکانیکی منحصر به فرد مصالح سرباره ای، از جمله بافت زبر و متخلخل آن، مقاومت سایشی و مقاومت فشاری بالا، این محصول را مورد توجه مهندسین عمران قرار داده است. چرا که استفاده از سنگدانه های مقاوم و با ضریب اصطکاک بالا، اهمیت ویژه ای در افزایش مقاومت لغزشی رویه راه ها و افزایش دوام روسازی در برابر برخی از خرابی ها (نظیر شیارشدگی و صیقلی شدن سنگدانه های سطح راه) دارد. در این پژوهش با هدف دست یابی به مخلوطی با عملکرد مطلوب و در عین حال اقتصادی، نسبتهای متفاوتی از مصالح سربارهای با سنگدانه های آهکی حوزه استان اصفهان درآسفالت جایگزین شده و با مقایسه پارامترهای مارشال، نسبت بهینه این ترکیب در طرح اختلاط بدست آمده است. به علاوه مقاومت لغزندگی مخلوطها با استفاده از آونگ انگلیسی تعیین و با یکدیگر مقایسه شدهاند. نتایج نشان میدهد که با جایگزین کردن درصدی از مصالح سربارهای با مصالح آهکی، گرچه درصد قیر بهینه مخلوط تا اندازه ای افزایش مییابد، اما استقامت مارشال مخلوط، وزن مخصوص و مقاومت لغزندگی آن نیز به مقدار قابل توجهی افزایشمییابد که این امر می تواند نقش موثری در کاهش تصادفات جاده ای در کشور داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.