تاثیرات مدیریت کیفیت کل بر روی عملکرد تجارت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیرات مدیریت کیفیت کل بر روی عملکرد تجارت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیرات مدیریت کیفیت کل بر روی عملکرد تجارت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات مدیریت کیفیت کل بر روی عملکرد تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیرات مدیریت کیفیت کل بر روی عملکرد تجارت :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
کیفیت و رضایت کارمندان برای افزایش قابلیت تولید، انگیزه و پاداش آنها، کاربرد تکنیک های سنجش عملکرد و ارزیابی عملکرد، حذف خطاها و اشتباهات در زمان، تمرکز روی کار تیمی، سود بردن از تجربه ی سازمان های موفق طرح ریزی های استراتژیک و اهداف این چنینی در مفهوم مدیریت کیفیت کل TQM برجسته می شود با این تحقیق، ارتباط مولفه های TQM با عملکرد سازمان بطور کلی بررسی شد تا تاثیرات مدیران، کارمند، مشتری ها و فرایندها را روی عملکرد تجاری TQM درک کنیم. ارتباط TQM با عملکرد تجاری وسیله ی داده هایی بر مبنای اجرای پرسشنامه، تجربه و تحلیل شد. براساس نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیون که برای ارایه ی ویژگی های عملکرد سازمان ها در زمینه ی معیارهای TQM انجام شد. تحصیلات، رهبری، ارتقای دایمی و مداوم، مشتری داخلی و مشتری خارجی مشاهده شد که معیارهای مربوط به رهبری و تحصیلات، ارتباطی قوی با عملکرد دارند. بر این اساس سازمان ها، باید تحصیلات و آموزش لازم در مور کیفیت را به کارمندان خود بهند و از پیشرفت ها تحت رهبری مدیریت برتر و عالی، پشتیبانی نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.