عملکرد خواندن و موارد علمی دستاورد در اوایل دوران کودکی در کنار دو زبانه بودن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عملکرد خواندن و موارد علمی دستاورد در اوایل دوران کودکی در کنار دو زبانه بودن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عملکرد خواندن و موارد علمی دستاورد در اوایل دوران کودکی در کنار دو زبانه بودن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عملکرد خواندن و موارد علمی دستاورد در اوایل دوران کودکی در کنار دو زبانه بودن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عملکرد خواندن و موارد علمی دستاورد در اوایل دوران کودکی در کنار دو زبانه بودن :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
رابطه بین عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی از لحاظ نظری قابل پیش بینی است. با این حال، این ارتباط می تواند در میان دانش آموزان دوزبانه ) ECBL ( در اوایل دوران کودکی از همسالان یک زبانه بالاتر باشد . برای ارزیابی این ادعا، دو گروه از دانش آموزان کلاس دوم دختر بهطور تصادفی انتخاب ، ) ۱۵۰ زبان فارسی و ۱۵۰ به فارسی و ترک زبان( تست شده اند و مقایسه در این خصوصیات اعمال شد . اقدامات استفاده از آزمون در عملکرد خواندن توسط همکاران کرمی نوری انجام شد . علاوه بر این، پیشرفت تحصیلی به طور متوسط ، نمرات به دست آمدهتوسط دانش آموزان در امتحانات نهایی مدرسه ، در ریاضیات، علوم و فارسی را شامل شده است . تجزیه و تحلیل رگرسیون و سپس تعیین ساختار به عنوان بهترین پیش بینی کننده پیشرفت تحصیلی در هر دو گروه می باشد . بر اساس نتایج، دختران دوزبانه نسبت به تک زبانه ) ML )در هر سه زمینه موفقیت بیشتری داشتند . یافته ها همچنین نشان می دهد که خواندن عملکردی پیش بینی کننده ، برای پیشرفت تحصیلی در هر دو گروه بوده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.