مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
دانش آموزان به عنوان رکن اساسی نظام آموزش و پرورش همیشه در اولویت برنامه ها قراردارند و پیشرفت همه جانبه آنها ازاهداف متعالی این سازمان است. هدف از انجام این پژوهش مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و مهارتحل مساله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان دختر اهمالکار دوره متوسطه اول شهر دیواندره در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ بود. جامعهآماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر اهمالکار مدارس متوسطه دوره اول سطح شهر بود. نمونه گیری بر اساس جدولمورگان و به روش تصادفی ساده صورت گرفت . این پژوهش کاربردی و از نوع نیمه آزمایشی با گروه پیش آزمون- پس آزمون بود. نتایج پژوهش نشان دادکه آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و مهارت حل مساله میزان مسیولیت پذیری دانش آموزاناهمالکار را افزایش می دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.