اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر خود کار آمدی معلمان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر خود کار آمدی معلمان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر خود کار آمدی معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر خود کار آمدی معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر خود کار آمدی معلمان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر خود کار آمدی معلمانبود . جامه آماری کلیه معلمان مدارس دولتی مقطع ابتادایی ناحیاه ۴ شارر شایراز در ساال تصیایلی ۹۶-۹۵ بودند.نمونه گیری به شیوه خوشه ای انجام شد. به این ترتیب که ابتدا از بین مدارس دولتی به تصادف هفت مدرسه انتخابشدند. پرسش نامه خودکارآمدی روی معلمان آن مدارس اجرا شد. از بین کسانی که نمره کمتر از میانگین در پرسشنامهخودکار آمدی گرفتند. ۴۰ نفر انتخاب شدند وبه تصادف در دو گروه ۲۰ نفری گروه گواه وآزمایش جایگزین شدند. گروهآزمایش ۱۰ جلسه یک ونیم ساعته آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دریافت کردند. در گروه گواهمداخله ای انجام نگرفت. پس آزمون اجرا شد ویک ماه بعد پیگیری انجام گردید وداده ها با روش آماری مناسب (تحلیلواریانس و کوواریانس) مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفتند. نتایج نشان داد آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندندانش آموزان بر خود کار آمدی معلمان تاثیر معنادار دارد و نتایج در طول زمان پایدار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.