مروری بر ادبیات مدیریت برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مروری بر ادبیات مدیریت برند دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مروری بر ادبیات مدیریت برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر ادبیات مدیریت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مروری بر ادبیات مدیریت برند :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر به بررسی ادبیات مدیریت برند می پردازد که پژوهش از نوع توصیفی- کتابخانه ای می باشد که پس از بررسی نام و نشان تجاری به این جمع بندی رسید که ایجاد برند و ذهنیت سازی در بین مشتریان شرکت ها و یا سازمان ها از اولویت بالایی برخوردار است . در واقع، یکی از اصلی ترین دلایل استفاده نکردن از خدمات به وسیله مشتریان، آگاهی و ذهنیت هایسطح پایین آن ها از برند است. نفوذ در اذهان مشتریان بالقوه و بالفعل، از طریق تقویت آگاهی از برند و ایجاد تصویر از برند میسر است .آشکار است که کنترل مستقیم بر این متغیر، برای سازمان میسر نیست. بنابراین، درک ارتباط و رابطه علی بین اینمتغیر و دیگر متغیرهای تحت کنترل سازمان، به آن کمک می کند تا شناخت و آگاهی از برند را به گونه ای اثربخش ارتقا دهند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.