بررسی تاثیرخدمات پس از فروش و رفتار فروش اخلاقی بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیرخدمات پس از فروش و رفتار فروش اخلاقی بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیرخدمات پس از فروش و رفتار فروش اخلاقی بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرخدمات پس از فروش و رفتار فروش اخلاقی بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیرخدمات پس از فروش و رفتار فروش اخلاقی بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
شک، موفقیت برنامهها و فعالیتهای بازاریابی در گرو رضایت مشتریان از خدمات، محصولات و بهطور کلی رضایت آنها از ارتباط با شرکت است. رضایتمندی مشتری، با تقویت رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان مستقیما بر بقا و سودآوری شرکت تاثیر مثبت میگذارد. رفتار و نوع برخورد نیروهای فروش و کارکنان بخش خدمات پس از فروش، به عنوان اصلیترین بدنه شرکت که در تماس مستقیم و دایم با مشتریان هستند، در میزان رضایت مشتری از تجربه ارتباط با شرکت نقش بزرگی ایفا میکنند. لذا رعایت ملاحظات اخلاقی در این ارتباط به عنوان یک اصل در رفتار حرفهای میتواند در کیفیت رابطه مشتریان با شرکت موثر بوده و بدین ترتیب در بلند مدت بر سودآوری شرکت تاثیر مثبت بگذارد. پژوهش حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از حیث روش، توصیفی-علی بوده و برای جمعآوری اطلاعات پرسشنامه استفاده شده است. نمونه آماری شامل ۲۳۴ نفر از مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز بوده که به روش نمونه گیری تصادفی طبقاتی انتخاب شدهاند. نتایج این تحقیق نشان میدهد، رفتار مبتنی بر صداقت، انصاف، احترام و مسیولیت پذیری که از شاخصهای اصلی رفتار فروش اخلاقی هستند از یک سو و در دسترس بودن، پاسخگویی، همدلی و احساس مسیولیت به عنوان مولفه های خدمات پس از فروش با کیفیت از طرف دیگر، علاوه بر کیفیت محصول و قیمت، میتوانند در ایجاد و تقویت رضایتمندی مشتریان بسیار موثر بوده و بدین ترتیب شرکت را در دستیابی به جایگاه مطلوب در بازار و در نهایت سودآوری بیشتر یاری نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.