شناسایی و طراحی مدل عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه بر اساس تیوری هنجاراجتماعی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و طراحی مدل عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه بر اساس تیوری هنجاراجتماعی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و طراحی مدل عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه بر اساس تیوری هنجاراجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و طراحی مدل عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه بر اساس تیوری هنجاراجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و طراحی مدل عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه بر اساس تیوری هنجاراجتماعی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه تلفن همراه و شبکههای اجتماعی موبایلی به دلیل گسترش روزافزون به رسانهای محبوب برای تبلیغ کنندگان تبدیل شدهاند. تبلیغات از طریق شبکههای اجتماعی موبایلی از روشهای نوین تبلیغاتی است. استفاده از تلفن همراه به عنوان رسانه ای محبوب، در دسترس، با هزینه کم و نرخ پاسخبالا، از روشهای نوین تبلیغاتی می باشد. اعتماد مخاطبان به تبلیغات موبایلی به عنوان نتیجه تلاش های بازاریابی به شدت کاهش یافته است و مردم معمولا آن ها را ابرازی برای فریب جهت فروش محصولات شرکت در نظر می گیرند. بی توجهی به علایق و نیازهای کاربران و ارسال حجم عظیمیاز تبلیغات موبایلی، منجر به اتلاف سرمایهگذاری های تبلیغاتی در این زمینه میگردد و شرکتها برای طراحی و ارسال تبلیغات موبایلی، میبایست استراتژیهای مختلفی را مورد استفاده قرار میدهند.با توجه به نوظهوربودن این رسانه، هنوز عوامل موثر بر پذیرش آن برای کسب و کارها و تبلیغکنندگان آشکار نیست. در این پژوهش سعی شده مهمترین عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه و شبکههای اجتماعی موبایلی شناسایی شده و در قالب یک مدل جامع براساس ادبیات تحقیق و تحقیقات پیشین سازماندهی شود. مدل توسعه داده شده در این پژوهش، هنجارهایاجتماعی، عوامل موثر بر نگرش و تمایل پذیرش مصرف کنندگان نسبت به پیامهای تبلیغاتی از طریق شبکه های اجتماعی موبایلی را بررسی میکند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.