یادگیری مفهومی و بهسازی گفتمان ریاضی در تدریس به روش درس پژوهی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 یادگیری مفهومی و بهسازی گفتمان ریاضی در تدریس به روش درس پژوهی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد یادگیری مفهومی و بهسازی گفتمان ریاضی در تدریس به روش درس پژوهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یادگیری مفهومی و بهسازی گفتمان ریاضی در تدریس به روش درس پژوهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن یادگیری مفهومی و بهسازی گفتمان ریاضی در تدریس به روش درس پژوهی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

نتایج مطالعات بین المللی تیمز نشان می دهد دانش آموزان ایرانی عملکرد خوبی در ریاضی نداشته اند در حالی که برخی کشورها از جمله ژاپن، پیشرفت چشمگیری از خود نشان داده اند. بررسی هایی که روی کلاس های ریاضی این کشور انجام گرفت روش متفاوت تدریس به شیوه ی درس پژوهی را نمایان ساخت. امروزه پژوهش های عملی و کاربردی در به اجرا درآوردن برنامه های درسی ریاضی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. یکی از دغدغه های کارگزاران و سیاست گذاران آموزشی و مجریان برنامه های درسی ریاضی، گسترش پژوهش به ویژه پژوهش مشارکتی درون مدرسه و کلاس درس است. درس پژوهی۱ به عنوان الگویی موثر برای ایجاد تحول در آموزش ریاضی از طریق تولید و ترویج دانش حرفه ای در مدرسه، نظر آموزشگران ریاضی بسیاری را در جهان به خود جلب کرده است. هدف این نوشتار ،بررسی نقش درس پژوهی در یادگیری مفهومی و بهسازی گفتمان ریاضی است تا زمینه های رشد و بالندگی معلمان در اجرای مسیولیت آموزشی خود فراهم آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.