بدفهمی دانش اموزان ابتدایی درمبحث احتمال با موضوع چرخنده را چگونه بیابیم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بدفهمی دانش اموزان ابتدایی درمبحث احتمال با موضوع چرخنده را چگونه بیابیم دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بدفهمی دانش اموزان ابتدایی درمبحث احتمال با موضوع چرخنده را چگونه بیابیم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بدفهمی دانش اموزان ابتدایی درمبحث احتمال با موضوع چرخنده را چگونه بیابیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بدفهمی دانش اموزان ابتدایی درمبحث احتمال با موضوع چرخنده را چگونه بیابیم :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
در حال حاضر در برنامه ی درسی دوره ی ابتدایی در ایران، اموزش مهارت های اماری و احتمالاتی اززمان تالیف کتابهای جدید دوره ی ابتدایی(سال تحصیلی۱۳۹۱-۱۳۹۰)وارد این دوره شده است. دانش اموزان از پایه ی دوم ابتدایی با مفاهیم مرتبط با این حوزه اشنا شده و تحت اموزش قرار می گیرند. در این پژوهش سعی نمودیم تا با بررسی قسمت کوچکی از مفاهیم احتمال عرضه شده در کتاب های ریاضی ابتدایی، بدفهمی های دانش آموزان در این حوزه را آشکار نماییم. موضوع اصلی مورد بحث چرخنده و احتمال در چرخنده ونوع برخورد و تفکرات دانش اموزان در این زمینه می باشد. پژوهش حاضر کیفی بوده و نتایج از طریق تحلیل محتوای کیفی با رویکرد استقرایی ، به دست امده اند. حاصل این پژوهش تنظیم پرسشنامه ای است که به کمک ان برخی از بدفهمی دانش اموزان ابتدایی با موضوع احتمال و چرخنده بررسی و اشکار می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.