هوشمندی تجاری، کلید موفقیت و بقا


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هوشمندی تجاری، کلید موفقیت و بقا دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هوشمندی تجاری، کلید موفقیت و بقا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هوشمندی تجاری، کلید موفقیت و بقا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هوشمندی تجاری، کلید موفقیت و بقا :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هوش اولین بار در دهه ۹۰ میلادی در دانشگاه استانفورد با مطالعه ۱۶۴ سازمان در کشورهای گوناگون و ارتباط آن با عملکرد سازمان ها معرفی شد. یکی از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه و پویایی در اعضای هیات علمی،یادگیری است.به عبارتی، یادگیری کلید موفقیت و بقا در سازمان یادگیرنده است.سازمان های یادگیرنده را به تعبیری دیگر می توانیم سازمان های دانش آفرین بنامیم، سازمان هایی که در آنها خلق دانش و آگاهی های جدید، ابداع ها وابتکارها یک کار تخصصی و اخنصاصی نیست.بلکه نوعی رفتار همگانی است،روشی که همهاعضای سازمان بدان عمل می نمایند. مفهوم سازی روشن هوش، دارای اهمیت عملی است و به متخصصان بالینی، امکان می دهند سطح کلی رفتار بیمار، سطح کنونی کارکرد فرد و پیش بینی وضعیت وی در تصمیم گیری ها و موقعیت های مختلف را به دست آورند تا استنباط هایی در مورد سبک برخورد وی با مسایل و یک برداشت مقدماتی در خصوص ویژگی های شخصیتی اش به دست آید. روان شناسان معتقدند، هیچ شاخه ای از این علم به اندازه مطالعه و ارزیابی هوش، در بهزیستی انسان موثر نبوده است (پور شریفی، ۱۳۸۲ : ۲۱ ) .فناوری های نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند. سازمان ها باید بپذیرند که فلسفه حیاتشان تغییر کرده است و دیگر زنده بودن به معنای رسیدن به وضعیت سوددهی مداوم نمی تواند باشد و باید به دنبال رقابت و ابزار آن باشند، چرا که امروزه کمتر شرکتی در این عرصه به صورت سنتی و به دور از قواعد جدید بازی کسب و کار می کند و برای اینکه بتوان پا به پای رقبا باقی ماند یا شاید بسختی و با مهارت بسیار بتوان یک قدم از آنها پیش گرفت، می بایست به قواعد جدید بازی کاملا مسلط بود تا شاید روزی بتوان خود یک قاعده جدید انگاشت. بنابراین تسلط بر فناوری های جدیدی مانند هوش تجاری در کسب و کارها یک الزام وضرورتی اجتناب ناپذیر تلقی می شود(اسماعیلی وگودرزی، ۱۳۸۶)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.