توسعه شبکه های روزنامه نگاری جمعی: بررسی الزامات تغییر در اتاق های خبری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه شبکه های روزنامه نگاری جمعی: بررسی الزامات تغییر در اتاق های خبری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه شبکه های روزنامه نگاری جمعی: بررسی الزامات تغییر در اتاق های خبری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه شبکه های روزنامه نگاری جمعی: بررسی الزامات تغییر در اتاق های خبری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه شبکه های روزنامه نگاری جمعی: بررسی الزامات تغییر در اتاق های خبری :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با تغییر شتابان فرایندهای تکنولوژی محور، صنعت روزنامه نگاری نیز در بحبوبه تغییرات گسترده در شیوه های تولید، توزیعو استفاده قرار گرفته است. یکی از این تغییرات توسعه شبکه های همکاری است. همکاری چند سازمان خبری و همکاری هایچند ملیتی امروزه بخش مهمی از فرایندهای گزارش دهی و تولید اخبار شده است. به دلیل وجود اطلاعات عظیم، تهیهگزارش خبری نیاز به تلاش تحلیلی مشترک دارد. در دنیا نمونه های بسیاری از مشارکت اتاق های خبری و روزنامه نگارانمستقل در پروژه های تولید گزارشات خبری جمعی وجود دارد. سازمان های خبری دنیا از محیطی که رقابت شیوه غالبتعامل با سازمانهای دیگر بوده به حوزه ای حرکت کرده اند که با تقسیم کار و به اشتراک گذاری با دیگر سازمان ها و همچنینعموم مردم می توانند خدمات بهتری ارایه دهند. سازمان های خبری برای انطباق با پلت فرمهای جدید روزنامه نگاری نیاز بهتغییر دارند. ما در این مقاله پس از ارایه مفاهیم و گونه های روزنامه نگاری مشارکتی، بیان الزامات توسعه روزنامه نگاریمشارکتی و تشریح نمونه هایی از پروژه های مشارکتی در دنیا به بررسی عوامل موثر بر موفقیت اتاق های خبری در حرکت بهسمت روزنامه نگاری مشارکتی آنلاین یرداخته ایم. بر اساس این تحقیقات سازمان های خبری برای تطابق با بسترهای روزنامهنگاری مشارکتی آنلاین باید بر روی تغییر در عوامل فرهنگی، عوامل فناوری، عوامل سازمانی و عوامل دانشی و شیوه ارتباط بامخاطب سرمایه گذاری کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.