اولویت بندی عوامل موثر رسانه ای و گروه های مرجع بر توسعه فرهنگ زکات در استان ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اولویت بندی عوامل موثر رسانه ای و گروه های مرجع بر توسعه فرهنگ زکات در استان ایلام دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر رسانه ای و گروه های مرجع بر توسعه فرهنگ زکات در استان ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر رسانه ای و گروه های مرجع بر توسعه فرهنگ زکات در استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر رسانه ای و گروه های مرجع بر توسعه فرهنگ زکات در استان ایلام :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در این تحقیق به اولویت بندی عوامل موثر رسانه ای و گروه وهای مرجع بر توسعه فرهنگ زکات در استان ایلام پرداخته می شود. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری در این تحقیق کلیه ساکنان استان ایلام می باشند که تعداد آنها بالای ۱۰۰۰۰۰ نفر می باشد. لذا با استفاده از جدول مورگان و همکاران حجم نمونه ۳۸۴ نفر می باشد. روش نمونه گیری به صورت خوشه ای و در خوشه ها به صورت تصادفی ساده می باشد. که ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته است. روایی پرسشنامه روایی منطقی و پایایی آن با آزمون آلفا کرونباخ محاسبه شده است و برای آزمون فرضیه ها از آزمون دوجمله ای و فریدمن با استفاده از نرم افزار spss 21 صورت گرفته که نتایج تحقیق بیانگر تاثیر رسانه ها و گروه های مرجع بر توسعه فرهنگ زکات در استان ایلام می باشند و بیشترین تاثیر را بر توسعه فرهنگ زکات در استان ایلام اعضای خانواده ها دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.