بررسی اثرات قابلیت نوآورانه بر ارزش ویژه برند در صنعت ساختمان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات قابلیت نوآورانه بر ارزش ویژه برند در صنعت ساختمان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات قابلیت نوآورانه بر ارزش ویژه برند در صنعت ساختمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات قابلیت نوآورانه بر ارزش ویژه برند در صنعت ساختمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات قابلیت نوآورانه بر ارزش ویژه برند در صنعت ساختمان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

ارزش ویژه برند انگیزه مشتریان سازمانی به خرید مجدد، به پرداخت قیمت، در نظر گرفتن برند، و به توصیه نام تجاری به دیگران ر ا ایجاد می کند کهدر صنعت ساختمان سازی ایران دارای مطالعات دقیقی نیست. این پژوهش به منظور بررسی این خلا مطالعاتی صورت می گیرد. بدین منظور بر اساسمطالعه پژوهش های انجام شده فرضیاتی تعریف شده و پرسشنامه ای تهیه شده و در میان جامعه آماری توزیع می شود. تعداد افراد جامعه آماری ۲۳۲نفر و حجم نمونه ۱۴۵ نفر است که با استفاده از فرمول کوکران محاسبه شده است. نتایج نشان داد که قابلیت نوآورانه شرکت بر ارزش ویژه برند اثرمثبت دارد (ضریب همبستگی ۰/۵۳۹)، قابلیت نوآورانه شرکت اثر مثبت بر ارزش مشترک شرکت با مشتریان دارد (ضریب همبستگی ۰/۶۴۲)، ارزش مشترک شرکت با مشتریان دارای اثر مثبت بر ارزش درک شده مشتریان است (ضریب همبستگی ۰/۸۸۹) و ارزش درک شده مشتریان دارای اثر مثبتبر ارزش ویژه برند است (ضریب همبستگی ۰/۶۵۹). در پایان نیز پیشنهاداتی برای پژوهش های آتی ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.