مبانی نظری پیشینه و فصل دوم فایل آموزش ضمن خدمت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری پیشینه و فصل دوم فایل آموزش ضمن خدمت دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری پیشینه و فصل دوم فایل آموزش ضمن خدمت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری پیشینه و فصل دوم فایل آموزش ضمن خدمت۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری پیشینه و فصل دوم فایل آموزش ضمن خدمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری پیشینه و فصل دوم فایل آموزش ضمن خدمت :
مبانی نظری پیشینه و فصل دوم فایل آموزش ضمن خدمت
در ۲۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx
توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری فایل)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docx
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
تعریف آموزش ضمن خدَمت
انتقال دانستنیها،اطلاعات و مهارتهای مورد نیاز به فرد،به شرطی که در او تغییر ایجاد کند.
تغییر دانستههای کارمندان،چگونگی انجام دادن کار آنها،نگرشهای آنان نسبت به کار یا تعاملات آنها با همکاران یا سرپرستان است.
آموزش ضمن خدمت مجموعه فعالیتهای آموزشی،نیازسنجی و برنامهریزی شده به منظور اصلاح و بالا بردن دانش،مهارتها،نگرشها و رفتارهای اعضای سازمان برای انجام دادن وظایف محولهی سازمانی است.
۲-۷-۱ اهداف آموزش ضمن خدمت
برای آموزش های ضمن خدمت اهداف اولیه ای را به شرح زیر می توان ذکر کرد که البته جهت گیری های کلی آن نشان می دهد و بالطبع اهداف ویژه ی آن در سازمان های مختلف متفاوت خواهد بود:
۱- افزایش توانایی حرفه ای و پرورش توانایی های بالقوه برای وظایف و کارهای روزمره
۲- آماده کردن کارکنان برای تصدی وظایف و مسؤولیت های جدید
۳- ارتقای سطح مهارت های شغلی کارکنان اداری و آموزشی
۴- ایجاد رفتار مطلوب و متناسب با ارزش های پایدار جامعه
۵- افزایش رضایت شغلی و بهبود روحیه کارکنان
۶- ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان برای تحقق بخشیدن به اهداف سازمان
۷- ایجاد زمینه های استفاده از حداکثر منابع موجود انسانی به منظور دستیابی به اهداف و سیاست های سازمان
۸- به هنگام سازی آموزش نیروی انسانی به منظور ارتقای سطح اطلاعاتشان و نیز زمینه های رشد و خلاقیت و نوآوری ها (فتحی واجارگاه،۱۳۸۷). نقش وزارت آموزش و پرورش تأمین آموزش معلمانی است که در طول آموزش ضمن خدمت نیاز دارند که هدف اساسی آموزش ضمن خدمت توانا ساختن افراد است تا در حرفه شان موفق شوند، حرف های بودن را گسترش دهند، خودشان را با تغییرات و موقعیت های جدید در حرفه شان وفق دهند و عملکردهای لازم را در مواجه شدن با احتیاجات دانش آموزان بهبود بخشند و این که برنامه های آموزش ضمن خدمت باید برای رسیدگی به تغییرات رفتاری و برنامه ای که کیفیت آموزش را در مدرسه بهبود می بخشد طراحی می شود (آیسگل آلتون و بیلگ گوک[۱]،۲۰۱۰)
۲-۷-۲ ضرورت آموختن ضمن خدمت
ضرورت آموزش ضمن خدمت را میتوان به شرح زیر بیان کرد:
۱-وجود تغییرات در سیاستها و برنامهها و خطمشیهای سازمان و لزوم هماهنگ و متناسبسازی افراد با آن.
۲- لزوم کسب مهارتهای شغلی برای اشتغال و قبول مسؤولیت در پستها.
۳- دگرگونی در نظام اجتماعی و لزوم هماهنگسازی نیروی انسانی موجود با ارزشهای مطلوب و مورد قبول.
۴- ضرورتهای معدود،بنا به مقتضیات مکان و زمان،مانند آموزش تمام کارکنان.
۱-Aysegul Altun , Bilge Gok
…
۲-۸ پیشینه فایل
۲-۸-۱ فایل های داخل کشور:
مجد الدین و همکاران (۱۳۹۱ ) در فایلی تحت عنوان تعیین اولویت بندی نیازهای آموزش محیط زیستی معلمان زن در مقطع ابتدایی منطقه۱۷ آموزش و پرورش شهر تهران به این نتیجه دست یافتند که معلمان درچهار زمینه روش های ارائه آموزش های محیط زیستی، طرح الگوهای تجربی به منظور تسهیل آموزش های محیط زیستی، راه های ایجاد انگیزه و هیجان در فعالیت های خارج از مدرسه و روش های ارزشیابی در آموزش های محیط زیستی نیاز به آموزش دارند و نیازهایی که زیر مجموعه مهارت های طراحی و اجرای آموزش های محیط زیست می باشند.
اورنگی و همکاران (۱۳۹۰) در فایلی تحت عنوان بررسی تأثیر آموزش های ضمن خدمت در زمینه روش ها و فنون تدریس، مدیریت کلاس و سنجش و اندازه گیری بر عملکرد حرفه ای معلمان چهار ناحیه آموزش و پرورش شهر شیراز بود، یافته های حاصل از این مطالعه نشان داد که دوره های آموزش ضمن خدمت روش ها و فنون تدریس، مدیریت کلاس و سنجش و اندازه گیری، تأثیری بر عملکرد حرفه ای معلمان در تدریس و کلاس داری و ارزشیابی کلاسی و وضعیت تحصیلی دانش آموزان ندارد.
سرمدی و شریفیان (۱۳۸۹) در فایل خود در زمینه، نیازسنجی تعیین اولویت های آموزشی دانش آموزان و دبیران مقطع راهنمایی در زمینه محیط زیست که انجام دادند یافته ها ی حاصل از فایل نشان داد که، دانش آموزان و دبیران نیاز به کسب دانش و آگاهی های بیش تری در زمینه مسائل مربوط به محیط زیست دارند. ضمناً با این که دبیران از سطح دانش بالاتری نسبت به دانش آموزان برخوردارند، اما باید به شناخت و آگاهی بیش تری دست پیدا کنند. ….
….
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.