ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۸۴,۵۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان دارای ۱۰۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان :

دانلود کارشناسی ارشد ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان

این با فرمت ورد و پی دی اف و پاورپوینت میباشد و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

word ،pdf،power point

ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ۱

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱-مقدمه ۲

۱-۲-بیان مساله ۴

۱-۳-اهمیت و ضرورت موضوع ۷

۱-۴-اهداف فایل ۸

۱-۴-۱-هدف کلی فایل ۸

۱-۴-۲-اهداف جزئی فایل ۸

۱-۵-سوالات فایل ۹

۱-۶-تعاریف متغیرها ۱۰

۱-۶-۱-تعاریف عملیاتی ۱۰

فصل دوم: پیشینه فایل

۲-۱-مقدمه ۱۲

۲-۲-ادبیات موضوعی فایل ۱۳

۲-۲-۱-ماهیت و اهداف آموزش تلفیقی- فراگیر ۱۳

۲-۳-اهداف تلفیق ۱۹

۲-۴-اجرای تلفیق ۱۹

۲-۵-نگرش ۲۰

۲-۶-مهارت معلمان ۲۰

۲-۷-حمایت ۲۰

۲-۸-برنامه درسی ۲۱

۲-۹-جامعه ۲۱

۲-۱۰-تاریخچه طرح آموزش تلفیقی- فراگیر ۲۱

۲-۱۰-۱-گروه آسیب دیده بینایی ۲۲

۲-۱۰-۲-گروه آسیب دیده شنوایی ۲۲

۲-۱۰-۳-گروه آسیب دیده جسمی– حرکتی ۲۳

۲-۱۰-۴-خدمات ارائه شده: ۲۴

۲-۱۱-اصول کلی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه ۲۷

۲-۱۲-مقایسه آموزش تلفیقی و فراگیر ۲۸

۲-۱۲-۱-آموزش فراگیر ۲۸

۲-۱۲-۲-کودکان نیمه شنوا ۲۹

۲-۱۳-انواع ناشنوایی ۳۰

۲-۱۳-۱-علل افت شنوایی ۳۰

۲-۱۳-۲-مشخصات دستگاه شنوایی انسان و حیوانات ۳۱

۲-۱۳-۳-کم شنوایی مادرزادی و ارتباط آن با توسعه گفتار ۳۱

۲-۱۳-۴-عوامل موثر در تعیین محل تحصیل کودک کم شنوا ۳۱

۲-۱۳-۵-کشف و مداخله زودهنگام شنوایی ۳۴

۲-۱۴-آشنایی با کودکان و دانش آموزان معلول جسمی_حرکتی ۳۵

۲-۱۴-۱- مقدمه ۳۵

۲-۱۴-۲-تعاریف ۳۵

۲-۱۴-۳- شیوع ۳۶

۲-۱۴-۴- سبب شناشی ۳۶

۲-۱۴-۵-طبقه بندی ۳۶

۲-۱۵-ویژگی های کودکان معلول جسمی– حرکتی ۳۸

۲-۱۵-۱-ملاحظات آموزشی ۳۹

۲-۱۶-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا ۴۰

۲-۱۶-۱-مقدمه ۴۰

۲-۱۶-۲-تعریف ۴۰

۲-۱۶-۳- شیوع ۴۱

۲-۱۶-۴- سبب شناسی ۴۱

۲-۱۷-وی‍ژگی های کودکان دارای آسیب شنوایی ۴۱

۲-۱۷-۱- انواع افت شنوایی ۴۱

۲-۱۷-۲-ملاحظات آموزشی ۴۲

۲-۱۸-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم بینا ونابینا ۴۳

۲-۱۸-۱-طبقه بندی ۴۳

۲-۱۸-۲-کودکان و دانش آموزان کم بینا (آسیب دیدگی خفیف تا متوسط بینایی) ۴۳

۲-۱۸-۳-کودکان و دانش آموزان نابینا(آسیب دیدگی شدید تا عمیق بینایی) ۴۳

۲-۱۸-۴- درصد شیوع ۴۴

۲-۱۸-۵- سبب شناسی ۴۴

۲-۱۸-۶-برنامه آموزشی ۴۴

۲-۱۸-۷-ملاحظات آموزشی ۴۵

۲-۱۸-۸-روش های آموزشی ۴۵

۲-۱۹-پیشینه فایل ۴۶

۲-۱۹-۱-فایل های داخل کشور ۴۶

۲-۱۹-۳-مطالعات آموزش فراگیر ۵۱

۲-۲۰-ضرورت تعمیم فراگیر سازی آموزش در ایران ۵۲

۲-۲۱-آسیب های احتمالی فرا روی فراگیر سازی ۵۴

۲-۲۱-۱-توانبخشی مبتنی برجامعه ۵۴

۲-۲۲-آموزش و پرورش فراگیر ۵۷

۲-۲۳-تفاوت فرهنگی ۶۲

فصل سوم: روش فایل

۳-۱- مقدمه ۶۷

۳-۲- نوع فایل ۶۷

۳-۳-روش فایل ۶۷

۳-۴- روش جمع آوری اطلاعات ۶۷

۳-۵- ابزار گرد آوری اطلاعات ۶۷

۳-۶- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۸

۳-۷-جامعه آماری ۶۸

۳-۸- روش نمونه گیری ۶۸

۳-۹- روش تعیین حجم نمونه ۶۹

۳-۱۰- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار فایل ۷۰

۳-۱۰-۱- اعتبار یا روایی ۷۰

۳-۱۰-۲- پایایی فایل ۷۱

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها

۴-۱-مقدمه ۷۴

۴-۲- یافته های توصیفی ۷۴

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱-خلاصه و نتیجه گیری ۸۸

۵-۲- محدودیت های فایل ۹۲

۵-۳-پیشنهادات فایل ۹۳

ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
فهرست منابع فارسی ۹۴

ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
فهرست منابع غیر فارسی ۹۶

ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول شماره ۳-۱. ضریب آلفای کرونباخ برای محاسبه پایایی ابزار سنجش ۷۲

جدول ۴-۱- توزیع فراوانی گروههای سنی معلمان مورد مطالعه ۷۴

جدول ۴-۲- توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان مورد مطالعه ۷۵

جدول ۴-۳- توزیع فراوانی سطح تحصیلی پاسخگویان مورد مطالعه ۷۶

جدول ۴-۴- توزیع فراوانی معلمان مورد مطالعه بر حسب میزان سابقه کاری ۷۷

جدول۴-۵- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین مسایل ساختارمحیط آموزشی برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی) ۷۹

جدول۴-۶- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین پذیرش توسط همسالان برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی) ۸۰

جدول۴-۷- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین پذیرش توسط جامعه برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی( شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی) ۸۱

جدول۴-۸- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین فرصت های آموزشی برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی( شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی) ۸۲

جدول۴-۹- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین همکاری بین دانش آموزان برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی ۸۳

جدول۴-۱۰- خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین تسهیلات و امکانات اضافه بین دانش آموزان برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی) ۸۴

۴-۱۱-خروجی¬آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین جهت مناسب بودن همسالان مدارس عادی به عنوان الگو-برداری برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی (شنوایی، بینایی و معلول جسمی حرکتی) ۸۵

۴-۱۲-خروجی آزمون تحلیل واریانس جهت مقایسه میانگین جهت استفاده از امکانات آموزشی برای دانش آموزان آسیب دیده بر حسب نوع آسیب دیدگی(شنوایی،بینایی و معلول جسمی حرکتی) ۸۶

ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار ۴-۱- توزیع فراوانی گروههای سنی معلمان مورد مطالعه ۷۵

نمودار ۴-۲- توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان مورد مطالعه ۷۶

نمودار ۴-۳- توزیع فراوانی سطح تحصیلی پاسخگویان مورد مطالعه ۷۷

نمودار۴-۴- توزیع فراوانی معلمان مورد مطالعه بر حسب میزان سابقه کار ۷۸

چکیده:

هدف از فایل حاضر به بررسی ارزشیابی برنامه ریزی آموزشی تلفیقی- فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی حرکتی در استان خوزستان می باشد. این فایل یک بررسی زمینه یابی است جامعه آماری آن برنامه تلفیقی فراگیر در استان خوزستان و حجم نمونه مقتضی بر اساس فرمول کوکران ، ۶۰ نفر از معلمین تعیین شده است.ابزار فایل در این فایل پرسشنامه محقق یافته است.

اعتبار این پرسشنامه از نوع صوری بوده و ضریب آلفای کرانباخ برابر با ۷۶/۰ بدست آمده است.در این فایل بنا برهدف ۸ سوال مطرح گردیده است و در کل این فایل بدنبال بررسی این سوالات بوده است .در این فایل از آزمون های t تک نمونه ای و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شده است. در کلیه سوالات نتایج تاثیر گذار بودن عوامل بر کودکان آسیب پذیر تایید شد اما در کلیه عوامل در زمینه تفاوت میزان تاثیر در کودکان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی–حرکتی تفاوتی مشاهده نشده است.

واژگان کلیدی: تلفیقی- فراگیر،آسیب دیده شنوایی،آسیب دیده بینایی، آسیب دیده معلول جسمی- حرکتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.