پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی :
مشخصات « پکیج آموزشی مهارتهای زندگی »
تعداد جلسات آموزشی: ۸ جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 8 صفحه
توضیحات:
عنوان:
مهارت حل مساله
اهداف: تعریف مساله وراه حل اولویت بندی مسایل و تاثیر آن در چگونگی حل مساله
فرایند حل مساله
مراحل فرایند حل مساله
عوامل بازدارنده حل مساله
یادگیری
تعریف حل مساله و راه حل: هدف از انجام این فعالیت ارایه تعریفی علمی ومنسجم ازحل مساله و راه حل و تعاریف آن با تصمیم گیری بوده.
در واقع هدف تشخیص وجه افتراق این دو به هم بود. سپس به معرفی دو فرایند مهم و بنیادین خود آگاهی و اولویت بندی پرداخته شد.
خود آگاهی و چگونگی حل مساله: پس از توضیح تئوری با ارائه مثالهای مختلف و سوالات گوناکون شرکت کنندگان به این تعاریف ترغیب شدند. که راه های مختلفی باید به بوته آزمایش گذاشته شود و باید به یاد داشت که حل مساله یک روش فعال است نه یک روش منفعلانه.
اولویت بندی مسایل وتاثیر آن در چگونگی حل مساله: به شرکت کنندگان آموزش داده شد که مسایل را می بایست به چهار دسته تقسیم کرد:
۱)مسایل مهم ۲)مسایل فوری ۳)مسایل مهم و فوری ۴)مسایل غیر مهم و غیر فوری. سپس به شرح هر کدام از چهار مورد بالا پردهخته شد، بل ارایه چند تمرین شرکت کنندگان، ترغیب به فعالیت در این مهارت شدند و این فعالیت به پایان رسید. فرایند حل مساله: هدف از انجام این فعالیت آموزش مراحل حل هر مساله بود، که عبارت است از:
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.