بررسی نقش ارزش های فرهنگی بر مدیریت برند جهانی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش ارزش های فرهنگی بر مدیریت برند جهانی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش ارزش های فرهنگی بر مدیریت برند جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش ارزش های فرهنگی بر مدیریت برند جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش ارزش های فرهنگی بر مدیریت برند جهانی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

بدیهی است هر یک از جوامع انسانی فرهنگ خاص خود را دارند که در طول تاریخ شکل گرفته است و همین فرهنگ هویت دهنده یک جامعه می باشد که می تواند در برندسازی شرکت ها نیز نقش مهمی ایفا کند. در طول دهه های گذشته برندسازی و بازاریابی های زیادی با تمرکز بر روی ارزش های فرهنگی صورت گرفته است.چرا که فرهنگ مهمترین عامل در شخصیت دادن و شکوفاکردن استعدادهای درونی برندها و شرکت ها به شمار می رود. به همین علت است که کشورهای جهان در کنار ارتباطات فرهنگی با سایر کشورها، تلاش می کنند تا فرهنگ ملی و ارزش های فرهنگی اصلی خود را حفظ، ترویج و تقویت کنند. در بازار رو به رشدامروز، بیشتر شرکتها به گسترش بازار خود در خارج از مرزهای کشورشان علاقه دارند و از این رولازم است تا برند ها برای هدف قرار دادن بازار هدف با منافع، هنجارها و ارزشهای فرهنگی جوامع دیگر آشنا باشند. علاوه بر این، ایجاد یک هویت مبتنی بر ارزش هایفرهنگی برای برند، مزیت رقابتی و وفاداری به برند را بدنبال دارد ومصرف کنندگان تمایل به انتخاب برند هایی دارند که دارای ویژگی های نزدیک به ارزش های فرهنگی خودشان باشد. بنابراین ارزشهای فرهنگی عامل مهمی در پذیرش برندها در میان عامه مردماست. حفظ هویت فرهنگی، گسترش و تقویت آن و افزایش توجه به ارزش های فرهنگی از اهداف بازاریابی ومدیریت برندهای جهانی است چرا که می تواند موقعیت رقابتی برند را تقویت نماید و سهم بازار بیشتری را به آن اختصاص دهد. مقاله حاضر به بررسی نقش ارزش های فرهنگی در مدیریت برند جهانی به دلیل اهمیت آن در ایجاد برندهای قدرتمند می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.