بررسی ارتباط اتخاذ فناوری های پیشرفته تولید و قابلیت های رقابتی شرکتها در صنعت نساجی، یک مطالعه موردی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط اتخاذ فناوری های پیشرفته تولید و قابلیت های رقابتی شرکتها در صنعت نساجی، یک مطالعه موردی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط اتخاذ فناوری های پیشرفته تولید و قابلیت های رقابتی شرکتها در صنعت نساجی، یک مطالعه موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط اتخاذ فناوری های پیشرفته تولید و قابلیت های رقابتی شرکتها در صنعت نساجی، یک مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط اتخاذ فناوری های پیشرفته تولید و قابلیت های رقابتی شرکتها در صنعت نساجی، یک مطالعه موردی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در اقتصاد در حال توسعه امروزی، اجرای فناوری های پیشرفته تولید کلید افزایش رقابت در شرکت های تولیدی به حساب می آید. امروزه تولیدکنندگان صنعت نساجی، توجه زیادی بر فناوری های پیشرفته تولید دارند، چرا که این فناوری ها انعطاف پذیری و کیفیت بالاتر و هزینه کمتری را فراهم می کنند. در این تحقیق با هدف بررسی رابطه اتخاذ فناوری های پیشرفته تولید بر قابلیت های رقابتی شرکتها در صنعت نساجی، شرکت نساجی سینا پود به عنوان یک مطالعه موردی مورد بررسی قرار گرفته است. جهت انجام این کار ابتدا فناوری های پیشرفته تولید شرکت مورد شناسایی و طبقه بندی قرار گرفته اند، سپس به بررسی قابلیت های رقابتی شرکت در دو برهه زمانی قبل و بعد از اتخاذ فناوری های پیشرفته تولید با رویکرد ترکیبی (کمی و کیفی) پرداخته شده است. جهت بررسی کیفی از ابزار مصاحبههای حضوری با مدیران و کارکنان شرکت و مشاهدات مستقیم پژوهشگر، و جهت بررسی کمی از اطاعات اسناد و مدارک شرکت استفاده گردیده است. در نهایت اطلاعات (کمی و کیفی) گردآوری شده با کمک روش تحلیل رشته زمانی در بازه زمانی ۱۰ ساله ازفعالیت شرکت مورد تحلیل قرار گرفته است. در این تحقیق چهار قابلیت رقابتی اصلی در قالب ۲۰ متغیر فرعی رقابتی مورد بررسی قرار گرفته و در کنار آن عوامل موثر دیگر همچون میزان فروش، هزینه ها و سودآوری شرکت نیز بررسی شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد اتخاذ فناوری های پیشرفته جدید موجب افزایش میزان فروش و در عین حال افزایش هزینه ها و در کل کاهش میزان سود شرکت گردیده است. همچنین شرکت توانسته ۱۱ متغیر رقابتی را ایجاد یا بهبود ببخشد که می تواند شرکت را در قابلیت های رقابتی خدمات مشتریان و رهبری هزینه به منظور توسعه شایستگی محوری و ایجاد یک استراتژی خوب کسب و کار موفق تر نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.