مقایسه اثربخشی روش های ارزشیابی کیفی (توصیفی) و روش های ارزشیابی کمی (سنتی) بر پیشرفت درس ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی روش های ارزشیابی کیفی (توصیفی) و روش های ارزشیابی کمی (سنتی) بر پیشرفت درس ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی روش های ارزشیابی کیفی (توصیفی) و روش های ارزشیابی کمی (سنتی) بر پیشرفت درس ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی روش های ارزشیابی کیفی (توصیفی) و روش های ارزشیابی کمی (سنتی) بر پیشرفت درس ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی روش های ارزشیابی کیفی (توصیفی) و روش های ارزشیابی کمی (سنتی) بر پیشرفت درس ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور مقایسه اثربخشی ارزشیابی کیفی و کمی بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدارس دولتی منطقه ۴ شهر کرمانشاه در سال ۹۶-۱۳۹۵ انجام گرفت. در این پژوهش از روش تحقیق توصیفی از نوع علی مقایسه ای استفاده شده است. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر کرمانشاه که در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ مشغول تحصیل بودند، می باشند. در این میان ۲ مدرسه به شیوه در دسترس انتخاب و ۲۸۰ دانش آموز به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند. در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، از ابزار محقق ساخته ی پیشرفت مفاهیم ریاضی استفاده شد. جهت بررسی ویژگی های نمونه و متغیرهای مورد نظر از روش آمار توصیفی (فراوانی، میانگین و انحراف استاندارد) و برای تحلیل داده ها از آمار استنباطی (آزمون t مستقل، آزمون تحلیل واریانس دو طرفه به منظور بررسی اثر متقابل عوامل) استفاده شد. نتایج پژوهش، نشانگر آن است که بین پیشرفت درس ریاضی در دانش آموزان بر حسب نوع ارزشیابی آنان (کیفی و کمی) تفاوت معناداری وجود دارد. اما تاثیر ارزشیابی کیفی و کمی بر پیشرفت ریاضی در دانش آموزان اول ابتدایی بر حسب نوع جنسیت آنان (دختر و پسر) متفاوت نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.