بررسی رابطه بازاریابی سبز با بهره وری سبز (مطالعه موردی: شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بازاریابی سبز با بهره وری سبز (مطالعه موردی: شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بازاریابی سبز با بهره وری سبز (مطالعه موردی: شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بازاریابی سبز با بهره وری سبز (مطالعه موردی: شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بازاریابی سبز با بهره وری سبز (مطالعه موردی: شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش بررسی رابطه بازاریابی سبز با بهره وری سبز در شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه بوده است. تحقیق حاضر از نظر هدف، در گروه تحقیق های کاربردی و برحسب نحوه ی گردآوری داده ها از نوع توصیفی و بر حسب چگونگی اجرا در قالب تحقیقات پیمایشی قرار دارد. جامعه ی آماری تحقیق حاضر کلیه ی کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه ارومیه می باشد که به دلیل کم بودن تعداد جامعه از کل شماری استفاده شد و ۱۴۱ نفر در تحلیل استفاده شد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه است که پس از سنجش روایی و پایایی آن در اختیار جامعه مورد بررسی قرار گرفت که شامل ۶۶ سوال بوده که روایی مناسبی داشته و پایایی آن نیز (ضریب آلفای کرونباخ) ۰/۹۴۹ بدست آمد که نشان دهنده ی قابلیت اعتماد نسبتا مناسب پرسشنامه است. تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج بررسی در این تحقیق نشان داد که بازاریابی سبز با بهره وری سبز رابطه دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.