بررسی رابطه بین بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی با عملکرد صادرات(شرکت های لبنی استان گلستان)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی با عملکرد صادرات(شرکت های لبنی استان گلستان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی با عملکرد صادرات(شرکت های لبنی استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی با عملکرد صادرات(شرکت های لبنی استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی با عملکرد صادرات(شرکت های لبنی استان گلستان) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی با عملکرد صادرات در شرکت های لبنی استان گلستان می باشد. روش تحقیق در این مطالعه توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی کارکنان – شرکت های لبنی استان گلستان که در سال ۱۳۹۴ مشغول به خدمت بودند که از میان آن ها بااستفاده از جدول کرجسی و مورگان تعداد ۲۱۰ نفر به صورت روش نمونه گیری به صورت در دسترس (نمونه گیری اتفاقی)جهت انجام پژوهش انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بازارگرایی و مزیت رقابتی کوآن و همکاران ۲۰۱۰ و پرسشنامه بازارگرایی و عملکرد صادرات ماری و همکاران ۲۰۱۱ بود . روش تجزیه وتحلیل داده ها آمار توصیفی شامل قبی رسم جداول فراوانی و نمودارها، درصد فراوانی، فراوانی نسبی تجمعی، میانگین، میانه، انحراف معیار، مینیمم و ماکزیمم به توصیف داده ها و همچنین باتوجه به ساختار مفهومی تحقیق، جهتت تجزیه وتحلیل و آزمون فرضیه ها از روش های آمار استنباطی شام ضریب همبستگی پیرسون، آزمون های رابطه ای (پیرسون و رگرسیون ) تحلیل واریانس ( ANOVA) آزمون دوربین واتسون، آزمون کولموگراف اسمیرنوف ( – K-S ) استفاده خواهد شد. تمامی تحلیل های انجام شده با استفاده از نرم افزار کامپیوتر SPSS20 انجام گرفت. نتایج به دست آمده از این تحقیق نشان داد که بین بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی با عملکرد صادرات در شرکت های لبنی استان گلستان رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.