سنجش میزان آگاهی افراد نسبت به بازاریابی شبکه ای مطالعه موردی در شهرستان زاهدان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان آگاهی افراد نسبت به بازاریابی شبکه ای مطالعه موردی در شهرستان زاهدان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان آگاهی افراد نسبت به بازاریابی شبکه ای مطالعه موردی در شهرستان زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان آگاهی افراد نسبت به بازاریابی شبکه ای مطالعه موردی در شهرستان زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان آگاهی افراد نسبت به بازاریابی شبکه ای مطالعه موردی در شهرستان زاهدان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بازاریابی شبکه ای نوعی بازاریابی است که در آن شرکت ها محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رسانند. با توجه به اینکه در عصر حاضر تنوع محصولات به صورت چشم گیری رو به افزایش است و تصمیمگیری برای خریداران از میان تولیدات گوناگون، امر مهمی تلقی میگردد و از آنجا که خریداران برای تصمیم گیری در فرآیند خرید با سوالات گوناگونی رو به رو هستند، در این پژوهش سطح آگاهی و میزان اطمیناناز بازاریابی شبکه ای در شهروندان با استفاده از پرسشنامه های توزیع شده میان جامعه آماری مورد ارزیابیقرار گرفت . با توجه به پژوهش انجام گرفته شهروندان زاهدانی نسبت به بازاریابی شبکه ای در سطح شهر، اطلاعات متوسطی دارا هستند ، هرچند ممکن است تا حدودی این اطلاعات اشتباه باشند . و با توجه به پاسخ های ارایه شده بازاریابی شبکه ای از دیدگاه مردم نمیتواند منبع اصلی درآمد و همراه با آینده شغلی تضمین شده باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.