بررسی تاثیر کیفیت خدمات لجستیک بر وفاداری مشتریان شرکت سیمان سپاهان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات لجستیک بر وفاداری مشتریان شرکت سیمان سپاهان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات لجستیک بر وفاداری مشتریان شرکت سیمان سپاهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات لجستیک بر وفاداری مشتریان شرکت سیمان سپاهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات لجستیک بر وفاداری مشتریان شرکت سیمان سپاهان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات لجستیک بر وفاداری مشتریان شرکت سیمان سپاهان است. برای این کار از جامعهی مشتریان شرکت سیمان سپاهان که طی سال ۱۳۹۴ اقدام به خرید سیمان نموده اند را به روش نمونه گیری تصادفی ساده، نمونه ای به حجم ۲۲۶ نفر انتخاب گردید. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد شدهی سایورا و فرانسیس در سال ۲۰۰۸ که تصدیق روایی آن به روش صوری و سازه و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفته،استفاده شده است. داده های جمع اوری شده توسط پرسش نامه ها با استفاده از نرم افزارSpss مورد پردازش قرارگرفته و برای مدل سازی معادله ساختاری از نرم افزار LISREL استفاده شده است.نتایج تحقیق می دهد که ابعاد کیفیت خدمات لجستیک شامل کیفیت پرسنل، کیفیت اطلاعات، شرایط سفارش و تحویل به موقع در س طح اطمینان ۹۹ درصد وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.